UllaSpansdahl Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Måke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fint bilde av måken. Synes du har brukt lyset fint her, eksponeringen ser bra ut. Jeg liker posituren til fuglen med vingene hevet som om den prøver å dirigere noe.. Selv om det kanskje bare er fordi den prøver å gjenvinne balansen etter en landing... Komposisjonen er bra også, med måken plassert i bildeflata på denne måten Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Et flott bilde av måken Ulla, den ser nesten ut som en streng prest. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 En veldig artig positur på denne Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott igjen Ulla. Minner meg litt om en streng dirigent. Fint komp/utsnitt i noe hardt lys som du mestrer godt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Denne så morsk ut;),men ett flott eksponert og ikke minst flott fanget..i grevens tid for å si det slik;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Godt lys og bra eksponering! Kompen står i stil til den "rufsete" måka! Ser ut som om den såvidt greier å komme seg inn innpå! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott positur på denne, og det tekniske er jo ikke noe å si på. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott positur og bilde! Når man ser denne skiten skulle en tru at måsen ikke er så nøye, men jeg trur at måsen er noe med det mest renslige som fins blant fugler. Den sitter om natta mot morgenen og vasker og vasker seg, jeg trur i timevis. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette var flott - litt av et blikk den sender oss! Fin vinkling, god komp, god skarphet og veldig bra eksponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg