Tor r Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Innimellom regnet kommer solen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Herligt lys og fine fargetoner i bildet ditt.. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott perspektiv, jeg liker den lave kameravinkelen har valgt her som er med på å gjøre bildet mer spennende. Veien leder blikket innover i bildet, og lyset er med på å skape den gode stemningens som jeg også opplever når solen bryter gjennom og tar over etter regnet Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Spennende kameravinkel som gir fin dybde i et godt komp. Lyssteifene gir også det lille ekstra her. Bra Tor! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bra eksponert..liker lys/skygge dansen her.Bra skarpt ble det også.Godkjent ;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Brukbart eksponert og et fint perspektiv. Men føler at det er noe som mangler uten at jeg helt greier å sette fingeren på hva det er..... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nydelig stemning i bildet, herlige busker og trær!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Herligt lys og fine fargetoner i bildet ditt.. Takker Flott perspektiv, jeg liker den lave kameravinkelen har valgt her som er med på å gjøre bildet mer spennende. Veien leder blikket innover i bildet, og lyset er med på å skape den gode stemningens som jeg også opplever når solen bryter gjennom og tar over etter regnet Fin tilbakemelding Spennende kameravinkel som gir fin dybde i et godt komp. Lyssteifene gir også det lille ekstra her. Bra Tor! Kjekt å høre. Bra eksponert..liker lys/skygge dansen her.Bra skarpt ble det også.Godkjent ;) Takker Brukbart eksponert og et fint perspektiv. Men føler at det er noe som mangler uten at jeg helt greier å sette fingeren på hva det er..... Takker,hva mangler,vanskeligt å sei! Nydelig stemning i bildet, herlige busker og trær!! Takker Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Flott :-) Jeg liker lyset, skarpheten, perspektivet og utsnittet. Øyet blir dradd innover veien. Veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg