carry123 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei, Jeg har et lite problem med pcen der jeg ikke klarer å koble til internett. Feilmeldingen jeg får når jeg kjører en nettverksdiagnose er Problemer funnet: Det kan være et problem med driveren for trådløs nettverkstilkobling - kortet. Det funker ikke å kjøre denne reparer knappen. Prøvde å avinstallere kortet og restarte pcen uten hell. Før jeg avinstallerte kortet kunne jeg se andre nettverk også, etter jeg gjorde det plukker ikke pcen opp noen nettverk. Noen som kan hjelpe meg ? Nettverkskortet heter Broadcomv4313v903.11 b/g/n Takker for svar Lenke til kommentar
Cocho Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Gå inn på hjemmesiden til produktet ditt(Acer, Dell, Asus, HP osv), så søker du opp modellen din, og leter gjennom listen av "downloads" til du finner LAN/WAN driverne. Så laster du ned denne og installerer den på maskinen. Har fungert for meg hver eneste gang jeg har hatt problemer. Hvis du ikke får inn nettet på den maskinen i det heletatt, kan det jo være vanskelig å laste ned ting. Men jeg regner med at du har en maskin med tilgang til nettet, og helt sikkert en minnepenn. Så bare last ned driveren på den andre maskinen, lagre den på minnepennen og installere den på maskinen som ikke funker. Bare husk å last ned driver til rett operativsystem (eks. Win 7, Home Edition 32bit). Håper dette hjelper deg! Lykke til! - Cocho Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 hmm ok, men sikker på at jeg ikke ødelegger den andre pcen jeg er på ved å laste ned en annen driver til den? og hvor på pcen finner jeg driveren når jeg har lastet den ned? ( ikke veldig god på pc) Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Jeg prøvde å innstallere driveren på pcen uten hell. Fortsatt stuck med samme problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå