Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problem med nettverkskort

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et lite problem med pcen der jeg ikke klarer å koble til internett. Feilmeldingen jeg får når jeg kjører en nettverksdiagnose er Problemer funnet:

Det kan være et problem med driveren for trådløs nettverkstilkobling - kortet. Det funker ikke å kjøre denne reparer knappen. Prøvde å avinstallere kortet og restarte pcen uten hell. Før jeg avinstallerte kortet kunne jeg se andre nettverk også, etter jeg gjorde det plukker ikke pcen opp noen nettverk. Noen som kan hjelpe meg ?

Nettverkskortet heter Broadcomv4313v903.11 b/g/n

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på hjemmesiden til produktet ditt(Acer, Dell, Asus, HP osv), så søker du opp modellen din, og leter gjennom listen av "downloads" til du finner LAN/WAN driverne. Så laster du ned denne og installerer den på maskinen. Har fungert for meg hver eneste gang jeg har hatt problemer.

Hvis du ikke får inn nettet på den maskinen i det heletatt, kan det jo være vanskelig å laste ned ting. Men jeg regner med at du har en maskin med tilgang til nettet, og helt sikkert en minnepenn. Så bare last ned driveren på den andre maskinen, lagre den på minnepennen og installere den på maskinen som ikke funker. Bare husk å last ned driver til rett operativsystem (eks. Win 7, Home Edition 32bit).

Håper dette hjelper deg!

Lykke til!

- Cocho

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...