Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Rammstein I Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Valhall 18/2-10 og 13000 publikummere. Mobilkamera.8MP Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ikke dårlig av en mobil dette. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du formidler stemning og liv her. Irriterende bra av et mobilkamera Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Ikke dårlig av en mobil dette. Samsung er tingen vet du..hehe;) Du formidler stemning og liv her. Irriterende bra av et mobilkamera Kan så være ,men ser jo lukkertid kunne hvert annerledes,men i mørket å stille ett mobilkamera manuelt,er ikke for mine øyne Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempefin stemning-ikkje lett å komme til slike dager--- Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Kjempefin stemning-ikkje lett å komme til slike dager--- Takker.Nå kommer de tilbake den 20/2-12,så får se om jeg ikke tar turen og prøver på nytt..bare stille mobilen før jeg går inn ..dumt med kamera forbud synes jeg da. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Her formidler du stemningen tydelig!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Her formidler du stemningen tydelig!! Takker Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kan jo nesten bli deppa med tanke på hvor dyrt fotoutsyr vi har, også går det ann å ta så bra bilder med mobilen. Nå selges det også egne linser med ulike brennvidder til mobilkamera for å øke mulighetene og kvaliteten på bildene. Hvem vet. Om ti år har vi kassert alle våre tunge speilrefleks kamera og gått over til mobil bilder alle mann Flott bilde som formiddler stemningen på en autentisk og dynamisk måte Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Kan jo nesten bli deppa med tanke på hvor dyrt fotoutsyr vi har, også går det ann å ta så bra bilder med mobilen. Nå selges det også egne linser med ulike brennvidder til mobilkamera for å øke mulighetene og kvaliteten på bildene. Hvem vet. Om ti år har vi kassert alle våre tunge speilrefleks kamera og gått over til mobil bilder alle mann Flott bilde som formiddler stemningen på en autentisk og dynamisk måte Takker Nei nå skal jeg ned til Hokksund og høre ett foredrag men Morten Krogvold,om portrett fotografering..om det ikke koster skjorta da Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette var jo et helt utrolig bilde med en mobil, flott JEE Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempekult formidlet Jan Erik Lyskasterne er med og gir noe av den flotte stemningen som er så herlig på konserter. Ser du har brukt mobilkamera, og flere som nevner at det er irriterende god kvalitet. Ser den, men bruker ofte mobilkameraet jeg også. Det beste kameraet er vel det du til enhver tid har med deg... (Forresten artig at du har lagt inn i full oppløsning også, da er det lettere å se at det tross alt er en liten forskjell på speilrefleks og mobilkameraer... Og det er tross alt bra vel ) Men flott konsertformidling fra deg er det iallefall! Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sinnsykt bra bilde tatt av mobilkamera, godt jobbet! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Dette var jo et helt utrolig bilde med en mobil, flott JEE Takker Kjempekult formidlet Jan Erik Lyskasterne er med og gir noe av den flotte stemningen som er så herlig på konserter. Ser du har brukt mobilkamera, og flere som nevner at det er irriterende god kvalitet. Ser den, men bruker ofte mobilkameraet jeg også. Det beste kameraet er vel det du til enhver tid har med deg... (Forresten artig at du har lagt inn i full oppløsning også, da er det lettere å se at det tross alt er en liten forskjell på speilrefleks og mobilkameraer... Og det er tross alt bra vel ) Men flott konsertformidling fra deg er det iallefall! Takker.Ikke rare lyset her da,vent å se på fortsettelsen,da skal du se lysshow Sinnsykt bra bilde tatt av mobilkamera, godt jobbet! Takker og kommer flere Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempetøfft ! Som andre også har bemerket så er det imponerende bra tatt med mobilkamera Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Kjempetøfft ! Som andre også har bemerket så er det imponerende bra tatt med mobilkamera Takker og bukker...vel noe galt er det her,og det er lukkertiden...skulle vært mye raskere for er litt bevegelse i musikerne..vel ikke sikkert alle mener dette er musikk da..hehe Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig bra til mobilkamera å være:) Stemningen har du også klart å formidle på en god måte. Kast Nikon!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Veldig bra til mobilkamera å være:) Stemningen har du også klart å formidle på en god måte. Kast Nikon!! Hehe..hadde det vært Canon skulle jeg vurdert det ....takker så mye Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Siden det er fra et mobilkamera så får det passere som "bra"! Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Så kult, der skulle en ha vøri Artig at du fikk tatt et så bra bilde med mobilen, var på Metallica konsert for et par år siden (uten kamera selvfølgelig), til min store fortvilelse blei det fotografert med kompaktkamera i "bøtter & spann" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg