Lufthode Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har et Whirpool kjøleskap, fra 2007, ukjent merkebetegnelse, men relativt billig, som i den siste tiden har begynt å bråke veldig. Kompressoren.(?) støyer mer, og i lengere perioder enn før. Jeg har vel ikke vært spesielt flink til å vedlikeholde det, samt at det har overlevdt et par flyttinger. Er det noe jeg kan gjøre, som å vaske av "ribbene" bak, eller har billig-kjøleskap kun en begrenset levetid, slik at jeg må begynne å se meg om etter noe nytt? Slik det er nå, så plager det vettet utav oss siden vi har åpen kjøkkenløsning. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er særs viktig at kjøleribbene bak på eit kjøleskap er så reine som råd er, og dei bør vaskast 1-2 gonger pr år. Er dei skitne, må kompressoren arbeida mykje meir for å oppnå kjølinga du ynskjer. Ellers er det oftast slik at billige kjøleskap har både noko veike og ganske støyande kompressorar, og slikt vert alltid verre med åra. Skapet kan godt fungera, sjølv om det bråkar, men om DU kan fungera samen med det, vert ei anna vurdering. Hugs og at om du har skitne ribber bak og har det lenge, så har kompressoren "arbeidd overtid" (ofte mykje og) og tida før kompressoren tek til å laga problem vert då langt, langt mindre. Du bør og sjå nøye etter at skapet står 100 % stabilet og "i vater", og at det ikkje er noko som no gnissar mot skroget til kjøleskapet og lagar vibrasjonslyd. Har du noko slikt, anten det no er ei hylle eller ein motor, kan du få langt meir bråk enn du set pris på, sjølv frå det beste skapet. Når det set i gong med bråkinga på det verste, så prøv å "dytta" det litt forsiktig her og der. Vert då bråket 80 % borte, har du heilt tydeleg noko slikt. Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Tusen takk for godt svar. Har ikke rukket å vaske ribbene bak enda, men det skal gjøres,og så får vi se om det løser seg. Nå har jo dog temperaturen ute sunket litt, så konpressoren får litt avlastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå