thom6800 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Utruleg bra oppgave. Likte det =) Fant ut svaret =) Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Morsom oppgave! Slike skulle det vært flere av Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Håper dere deler ut svaret på den første oppgaven og viser frem statistikken på hvem som svarte rett og galt på det første svaret.. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 For meg virker dette helt umulig å se. Jeg får håpe jeg er en av den 2% av befolkningen som ikke ser stereogramer Ser ut som om flere her har gode evner i faget, så jeg utfordrer dere på stereogram-tetris:Link Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tok bilde over i Photoshop og lekte litt med lyset...kom frem da..sier ikke mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 For meg virker dette helt umulig å se. Jeg får håpe jeg er en av den 2% av befolkningen som ikke ser stereogramer Ser ut som om flere her har gode evner i faget, så jeg utfordrer dere på stereogram-tetris:Link JonasKs 1154 06 Aug 2011, 21:05 Ga opp etter 2 forsøk, det renner en foss av tårer allerede! Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Perfekt førsteoppgave for denne telefonen, klarer man den ikke har man ikke noe utbytte av gevinsten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Der tar du vel feil? Jeg hadde 0 problemer med å se 3d på telefonen, og det tok lang tid før jeg klarte det her.. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Tips til å se stereoskopiske bilder: Se "gjennom bildet" og fokuser øynene dine som om de ser mot noe langt unna ved horisonten. Begynn å krysse øynene gradvis mer til et nytt "bilde" dukker opp i midten, dette vil være mye skarpere enn resten av bildet i det du krysser øynene. Trikset er altså å se dobbelt. Det kan også være lettere å øve på dette med at litt mer tradisjonelt stereoskopisk bilde. Endret 7. august 2011 av Oz370 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hold oppe fingeren forran øyna og fokuser på skjermen, da ser du "to" fingre. Kinda the same deal med bildene, du skal som Oz sa, se dobbelt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fikk til stereogrammet etter en liten stund. Var riktignok ikke så veldig vanskelig å finne det ut på andre måter heller da... Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hva forestilte det pokkers bilde da? Var helt umulig å se noen av svaralternativene i bildet. Så homer, en mann med skeivt fjes og stjerner og planeter. Er det ikke laget noen oppfølgings-artikkel med svaret og vinner? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hva forestilte det pokkers bilde da? Var helt umulig å se noen av svaralternativene i bildet. Så homer, en mann med skeivt fjes og stjerner og planeter. Er det ikke laget noen oppfølgings-artikkel med svaret og vinner? Det var et bilde av en hai http://www.amobil.no/artikler/sjekk_om_du_vant_3d-mobilen/100744 Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Det var et bilde av en hai http://www.amobil.no/artikler/sjekk_om_du_vant_3d-mobilen/100744 Det hadde jeg aldri sett, selv med fasiten klarer jeg ikke se noen hai bortsett fra den som er tegnet inn. Irriterende! Men den pokkers Homer Simpson ser jeg fortsatt. Endret 9. august 2011 av mrs.robinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg