Gå til innhold

Konkurranse: Vinn den første norske 3D-mobilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjip oppgave, jeg har ikke sjans til å se noenting på slike bilder, jeg får gjette :lol:

Edit: Jeg vil påstå at det er litt latskap inne i bildet her, no pun intended. Sier ikke noe mer så lenge konkurransen går :p

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Enig i at denne var litt kjip. Jeg har aldri i mitt liv kunnet se slike bilder og heller ikke kona, så da er jeg fucked hva denne konkurransen angår... Kanskje ha noe moro for fargeblinde neste gang hvor konkurransen er å gjette om de ser rødt eller grønt? :tease:

EDIT: Lar seg finne ut hva dette er selv for oss som er blinde for stereogram... Don't give up! :thumbup:

Endret av scudflip
Lenke til kommentar
the eyes have to be oriented as if focusing on an object behind the image, causing two neighboring repetition of the dot pattern to merge and the ***** to appear.

Hvis du ikke ser det, stikk trynet omtrent helt inn i skjermen :p

Avslørte du nettopp svaret på oppgaven?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Heheh, jeg digga det! Aldri sett noe slikt før, detta var kult, selvom det tok meg ca 30 minutter å få det til.. :)

Lenke til kommentar

Jeg har selv klart oppgaven, men jeg føler at det er mange som ikke kan stereogram-teknikken helt, og blir følgelig frustrert for det. Derfor håper jeg at jeg ikke bryter noen regler eller tråkker på noen tær når jeg gir et lite hint: "øye av blikk".

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Jammen så poppet det ikke frem et av svaralternativene i stereogram! :)Kult når det plutselig "åpenbarte" seg et 3d motiv i noe som kun ser ut som mange fargede prikker med 5 gjengånde svarte strømlinjeformede mønster. Andre oppgave gikk ganske greit med litt googling ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...