EinarEriksen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Med denne 3D-premien er du helt i spissen på mobilfronten. Konkurranse: Vinn den første norske 3D-mobilen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Kjip oppgave, jeg har ikke sjans til å se noenting på slike bilder, jeg får gjette Edit: Jeg vil påstå at det er litt latskap inne i bildet her, no pun intended. Sier ikke noe mer så lenge konkurransen går Endret 6. august 2011 av Uderzo Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg klarer ikke å se noen av alternativene. Har både sett Homer Simpson og "Me Gusta"-fjeset. 1 Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Enig i at denne var litt kjip. Jeg har aldri i mitt liv kunnet se slike bilder og heller ikke kona, så da er jeg fucked hva denne konkurransen angår... Kanskje ha noe moro for fargeblinde neste gang hvor konkurransen er å gjette om de ser rødt eller grønt? EDIT: Lar seg finne ut hva dette er selv for oss som er blinde for stereogram... Don't give up! Endret 6. august 2011 av scudflip Lenke til kommentar
Ortmalaria Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 the eyes have to be oriented as if focusing on an object behind the image, causing two neighboring repetition of the dot pattern to merge and the shark to appear. Hvis du ikke ser det, stikk trynet omtrent helt inn i skjermen Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Klarer ikke se slikt jeg heller, er fargesvak, men jeg fant det ut på en annen måte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 the eyes have to be oriented as if focusing on an object behind the image, causing two neighboring repetition of the dot pattern to merge and the ***** to appear. Hvis du ikke ser det, stikk trynet omtrent helt inn i skjermen Avslørte du nettopp svaret på oppgaven? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fikk faen meg til! Trodde jeg aldri skulle greie det. Men ser ikke noe svarskjema på mobilen min. Lenke til kommentar
NorwegianSlut Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hadde vært kjekt å vinne mobilen, skal si det som det er; uten å vite om det puttet mor mobilen i badebuksa, før jeg og venner dro på stranda. etter 15 minutter i vannet merket jeg noe rart i lomma, og det var det! htc'en ble borte hehe Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg ser ikke nytteverdien av en mobil med 3D skjerm. videosamtaler i 3D er kanskje det eneste. Ellers blir det gadget-faktoren, men en funksjon som ikke gir noe funksjonalitet er litt tåpelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Heheh, jeg digga det! Aldri sett noe slikt før, detta var kult, selvom det tok meg ca 30 minutter å få det til.. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ahhh klarer ikke å se hva det er Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har ikke nubbsjans til å se hva det er. Mangler "teknikken" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) EDIT: Det ble nesten som å poste svaret.. Sorry! Endret 6. august 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har selv klart oppgaven, men jeg føler at det er mange som ikke kan stereogram-teknikken helt, og blir følgelig frustrert for det. Derfor håper jeg at jeg ikke bryter noen regler eller tråkker på noen tær når jeg gir et lite hint: "øye av blikk". Lykke til Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jammen så poppet det ikke frem et av svaralternativene i stereogram! :)Kult når det plutselig "åpenbarte" seg et 3d motiv i noe som kun ser ut som mange fargede prikker med 5 gjengånde svarte strømlinjeformede mønster. Andre oppgave gikk ganske greit med litt googling Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 for en drit oppgave Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Heldigvis kjøpte min far en slik 3D bilde-bok til meg da jeg var liten og teknikken sitter visst enda Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fikk frem både Homer Simpson, kroner og juveler, bølger og andre småting før jeg endelig så svarresultetet.. Etter å ha fått whitesprit på skjermen på min nokia håper jeg indelig at både gud, alla og budda er med meg i denne konkuransen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg