avona Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Ordrene du ikke betaler blir bare slettet etter en stund. Takk, sluttet av bekymringene! Men nå etter jeg har bestilt et system, legger jeg merke til på en review av hovedkortet (http://www.dustinhome.no/product/5010588693) ikke ser ut til å ha støtte for CD-rom'en jeg har kjøpt.. kan noen ta en titt og se om de er bruklige sammen? Og om de ikke er.. er det en måte å cancelere det CD-rom'e? KUN cd-rom'e, slik som det går i komplett etter du har gjort en ordre? CD-rom - http://www.dustinhome.no/product/5010295757 HK - http://www.dustinhome.no/product/5010588693 Det er da ingenting som tyder på det du sier? jeg følger ikke helt, beklager:s Jeg kan forklare på nytt.. Cd-rom er IDE kabel er det ikke? Og dette hovedkortet har ikke IDE støtte? jeg sier ikke dette sikkert, men spørr om det er sånn det er.. Om det er lurer jeg på om det er mulig å cancellere cd-rom'e jeg har kjøpt på dustinhome.no.. Håper dette er bedre forklart:p Endret 7. august 2011 av avona Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Åja, IDE er jo utdatert. Jeg visste ikke at det solgtes enda Kan du ikke bare bestille et SATA-drev istedet? En IDE->SATA koster bare 40 kr mindre... Lenke til kommentar
avona Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Åja, IDE er jo utdatert. Jeg visste ikke at det solgtes enda Kan du ikke bare bestille et SATA-drev istedet? En IDE->SATA koster bare 40 kr mindre... En converter mener du? vil det funke like bra som en sata CD-rom? Om jeg skal kjøpe en ny sata cd-rom blir det jo nesten 300 med tanke på frakt i tillegg:/ Hvor dum jeg er da, sjekket alt, bare ikke den lille detaljen der:( Endret 7. august 2011 av avona Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Åja, IDE er jo utdatert. Jeg visste ikke at det solgtes enda Kan du ikke bare bestille et SATA-drev istedet? En IDE->SATA koster bare 40 kr mindre... En converter mener du? vil det funke like bra som en sata CD-rom? Om jeg skal kjøpe en ny sata cd-rom blir det jo nesten 300 med tanke på frakt i tillegg:/ Hvor dum jeg er da, sjekket alt, bare ikke den lille detaljen der:( En adapter koster 120 kr på dustin, en ny SATA-drev koster 160 kr på dustin... Du kan jo lete rundt etter en ekstern DVD-brenner over USB? Lenke til kommentar
avona Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Åja, IDE er jo utdatert. Jeg visste ikke at det solgtes enda Kan du ikke bare bestille et SATA-drev istedet? En IDE->SATA koster bare 40 kr mindre... En converter mener du? vil det funke like bra som en sata CD-rom? Om jeg skal kjøpe en ny sata cd-rom blir det jo nesten 300 med tanke på frakt i tillegg:/ Hvor dum jeg er da, sjekket alt, bare ikke den lille detaljen der:( En adapter koster 120 kr på dustin, en ny SATA-drev koster 160 kr på dustin... Du kan jo lete rundt etter en ekstern DVD-brenner over USB? blir rundt om det samme kan jeg tenke meg:/ Ingen mulighet for å komme rundt dette tror du? At det går and å cancellere varen? om det går har jeg ikke noe imot å kjøpe en ny og betale en hundrings i frakt, men eller ser jeg jo på en feil som koster meg oppimot 500 kr:p Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det går jo fint å kansellere ordren ja. Den sendes vel ikke før mandag uansett. Lenke til kommentar
avona Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Det går jo fint å kansellere ordren ja. Den sendes vel ikke før mandag uansett. jeg vil kun kansellere den IDE-driven(altså KUN den av hele orderen slik som det går på komplett). Er det mulig? Har ikke engang sett at jeg kan kansellere noe som helst jeg, så det er derfor jeg lurer:p Om jeg kansellere hele orderen er jeg redd jeg mister delene jeg har bestilt, for noen av de jeg har bestilt var på lager når jeg bestilte og flere av dem er ikke det lengre(etterkant av min bestilling).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå