Klumpete Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei. Er det mulig binde macroer man lager med Logitech softwaren som følger med tastaturet til andre knapper en G-knappene? For eksempel hvis jeg lager en spam-macro, kan jeg trykke på 1 for å spamme 1 i stedet for å måtte trykke G1 for å spamme 1? kan dette gjøres, og i tilfelle - hvordan? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei. Er det mulig binde macroer man lager med Logitech softwaren som følger med tastaturet til andre knapper en G-knappene? For eksempel hvis jeg lager en spam-macro, kan jeg trykke på 1 for å spamme 1 i stedet for å måtte trykke G1 for å spamme 1? kan dette gjøres, og i tilfelle - hvordan? Er ganske sikker på at du ikke kan gjøre dette med G19 Driveren. Men det finnes nok en god del andre Macro-programmer hvor du kan binde alle knappene til et eller annet. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Ok. Noen som kan anbefale et macroprogram som gjør det jeg ber om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå