mathjo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har hatt øreverk før, men di smertene jeg har nå er ikke noe lignende! Det startet for 6 dager siden med kløe i øret, og senere har det bare blitt værre og værre. Nå er det så vondt at jeg sliter med og få sove. Innimellom merker jeg også intense "stikk" i øret. Noen som vet hva dette kan være?? Jeg regnet jo med at det ville gå over etter en dag eller to , men nå har det vart altfor lenge ! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Kom deg til en lege. Det kan være mye rart og en lege vil mye lettere finne en diagnose enn folk generelt på forumet her. Endret 6. august 2011 av xaco Lenke til kommentar
mathjo Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Ja, skal uansett til legen på mandag av andre grunner, så skal ta det opp da. Bare tenkte om noen kansje hadde en anelse. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du er ikke alene! Et intenst trykk som er helt ubegripelig vondt. Var på legevakta i gårnatt ettersom jeg var sikker på at jeg skulle dø av smerte, de putta sånn "ørepistol" inn i øret mitt og sa at det var samla opp puss og blod, og at tilslutt så sprekker trommehimma mi, og det renner blod ut, men det er ikke farlig sa de. Når trommehinna til slutt sprekker så oppholder smertene. Kosta meg 250 kroner, gratis helsevesen meg i fua. Men ja, det er helt grusomt, umulig å sove. Har kontinuerlig intense smerter, og avogtil kommer det et stikk som er helt forjævlig. Prøv olje i ørene, vet ikke om det hjelper, men stikkene demper seg litt når jeg har det inne sammen med bomull. Tror jeg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kosta meg 250 kroner, gratis helsevesen meg i fua. Det er billigere enn hva legen krever av staten... Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skjønner ikke setninga <3 Kanskje fordi ekstreme smerter hindrer tankegang, samt søvnmangel begynner å tære på sinnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå