Elgfare Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen som har tips til butikker som selger glass/krus på 1.5-2l? Internettklemmer til alle som kommer med gode forslag. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Selv drakk jeg fra ei mugge her om dagen, siden det ikke fantes store nok glass i huset jeg befant meg i! Kanskje noe du kan vurdere også Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Blomstervase? Er bare en vase viss du har blomster i den Ellers finnes de vannkarafler å slike ting, det MÅ jo ikke hete glass for å brukes til å drikke av Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Her har du noen tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=818594 Lenke til kommentar
Elgfare Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ja, en vase hadde kanskje vært noe. Får ta en tur til den lokale hus, hjem og hobbybutikken eller til ikea og glane litt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ta en titt innom vinbua.no Kanskje dem har!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå