pippskalle Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei Jeg har tenkt å kjøpe Corsair's 600T White edition til min nye build, så mitt spørsmål er da om et Asus Maximus Extreme P67 hovedkort vil passe i Corsairs midi tower kabinett ? noen sier det er mindre en E-ATX, noen som har erfaring ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Under 600T står det: Formfaktor hovedkort ATX, Micro-ATX ASUS MAXIMUS IV EXTREME B3 P67 S-1155 E-ATX Vennligst si meg at du er blind, for dette er så enkelt at du bør være flau. Lenke til kommentar
pippskalle Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Under 600T står det: Formfaktor hovedkort ATX, Micro-ATX ASUS MAXIMUS IV EXTREME B3 P67 S-1155 E-ATX Vennligst si meg at du er blind, for dette er så enkelt at du bør være flau. joda, bare så en video der de viste hovedkortet og sa at de trodde det kanskje ville passe i en ATX case, så jeg viste ikke. takk for hjelpen og sorry for at jeg spurte.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Under 600T står det: Formfaktor hovedkort ATX, Micro-ATX ASUS MAXIMUS IV EXTREME B3 P67 S-1155 E-ATX Vennligst si meg at du er blind, for dette er så enkelt at du bør være flau. joda, bare så en video der de viste hovedkortet og sa at de trodde det kanskje ville passe i en ATX case, så jeg viste ikke. takk for hjelpen og sorry for at jeg spurte.. Jeg har ingen problemer når folk spør om noe de ikke kan finne ut av selv, problemet her var at dette var i så plain sight at du burde ha skjønt det med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå