LarsXpert Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei alle sammen! Skal selge dette vanntårnet for en som brukte det av medisinske grunner (tålte ikke støy). Har ikke brukt det selv, og på bildet kan du se alle komponentene. Kjøleblokker til CPU og GPU følger med, i tillegg til en del skruer og noen slanger. Noen som har peiling på hvor mye dette bør selges for eller som er interessert i å kjøpe? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Bare for og nevne det så er det ikke tilatt med salg i forumet. Det er istedet en egen del på siden beregnet for salg: Bruktmarked Lenke til kommentar
LarsXpert Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Greit det, men noen som har peiling på hvor mye dette kan selges for? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Du betalte rundt 2k for tårnet og rundt 1.5k for alt annet? Endret 16. august 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
LarsXpert Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Du betalte rundt 2k for tårnet og rundt 1.5k for alt annet? Vet ikke helt selger det for en venn nemlig. Hvor er det lurt å legge dette ut og for hvor mye? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jeg tror den kostet rundt 2000kr som nytt. Hele tårnet med tilbehør ble vist solgt i et sett. Så jeg ville solgt det for rundt 1000kr samlet, og gått nedover hvis jeg ikke hadde fått bud etter 2-3 uker. Endret 26. august 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
LarsXpert Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå