laneZ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei! Jeg lurte på og bytte mitt Hercules 3d Prohpet 9700 Pro mot en kamerat sitt spiltter nye Sapphire 9700 Pro All in wonder kort. Han har ikke så mye peiling på PC så kunne sikkert fått bytta. Ville det vært et bra bytte ? Syns jeg har hørt at Sapphire sine kort er bedre til overklokking forhold til Hercules sine ? Itelleg så har jo det sapphire kortet heatpipes ? Ihvertfall påbilde ? Så hva burde jeg gjøre ? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 all in wonder, det er sånn med tv-inn og turner... hvis du har bruk for dette så bytt ellers ville jeg holdt meg på hercules. min mening. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Hvordan ting kan jeg koble til da ? Kan jeg koble til Parabol antenna ? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hva er pris forskjellen? Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Sapphire radeon 9700 Pro AIW :: Laveste pris: 3567,- Hercules 3d Prophet 9700 Pro :: Finner ikke prisen her men ca 2999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå