Aksel114 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 hei, skulle akkurat til å se en episode dexter og legge meg etter det. Men da jeg så ned på meg selv, så jeg en "rød kvise" på en måte. Det var akkurat som en rød perle som var i huden. Jeg klødde litt på den og stakk hull på den. Tenkte ikke mer over det, men 15-20 sekunder etterpå kjente jeg noe begynte og renne nedover.. Det var en liten "stim" av blod. Det må renner litt enda. Noen som har vert borti lignende, eller vet hva det er? Ble bare litt små worried ; ) ; ) Lenke til kommentar
satchman Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Neppe noen fare - sikkert bare en kviseaktig greie eller et lite sår av noe slag. Har hatt lignende ting mange ganger (nærmest som en bitteliten utvendig blodblemme) og er fremdeles rimelig frisk Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) hehe, takker for svar Var kanskje litt overdrevet å lage en ny tråd bare pga litt blod fikk litt sånn creepy følelse da jeg så ned på det;) Edit: blodblemme var en fin beskrivelse Endret 5. august 2011 av Aksel114 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Heh. ikke for å si noe, men det blør som faen enda :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå