blixt Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 ok, da må du hatt noen dårlige opplevelser med Audi som liten. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 ok, da må du hatt noen dårlige opplevelser med Audi som liten. Ja, der har du nok svaret dr phill. Lenke til kommentar
festen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 http://www.klikk.no/motor/bil/article369422.ece "Riktignok rustbeskyttes enkelte nye biler til en viss grad – for eksempel hos produsenten eller på importhavna i Norge – men etter å ha jobbet med antirustbehandling på biler i flere tiår, er det kun ett merke som får godkjent hos Steen. – Audi. Der gjøres det en kjempejobb fra fabrikk. Ellers er det stort sett like dårlig overalt. Og merkelig nok var fabrikkenes egne antirusttiltak minst like gode for 20-30 år siden. " "En Toyota som skal til Vestlandet, for eksempel, sprøytes gjerne på Drammen Bilhavn før den sendes videre.." Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 du som la med noe linker til finn - var vel bare alfaen og celicaen som frista. Men jeg måler ikke bilen ut ifra om en dere kjenner har problemer. Kan alltid være en heldig og en uheldig kjøper. Selv har jeg en derbi 50 cc som har kjørt med trim i minst 15 000 km. toppfart på 110. aldri hatt problemer med den. Det betyr ikke at derbi er en sykt bra sykkel (noe den jo er) men har hørt noe om at subaruen bruker mye bensin? Noen som har kjennskap til Rover 600-serie fra 97 og nyere? takk for innspill folkens! Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Rover 600 er basert på Honda Accord. Du kan ikke regne med at Rover-deler er (lett) å finne. Sugemotorene er Honda, turbomotoren er Rover, så ikke kjøp turbo. Aller helst bør du ikke kjøpe 600 i det hele tatt. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 du som la med noe linker til finn - var vel bare alfaen og celicaen som frista. Men jeg måler ikke bilen ut ifra om en dere kjenner har problemer. Kan alltid være en heldig og en uheldig kjøper. Selv har jeg en derbi 50 cc som har kjørt med trim i minst 15 000 km. toppfart på 110. aldri hatt problemer med den. Det betyr ikke at derbi er en sykt bra sykkel (noe den jo er) men har hørt noe om at subaruen bruker mye bensin? Noen som har kjennskap til Rover 600-serie fra 97 og nyere? takk for innspill folkens! Rover er indiskprodusert TROR jeg, uansett kjent i mine kretser for å være dårlig. Rover har honda karosserier, men kvaliteten uteblir. Det samme gjelder Honda som er produsert i storbritania og/eller india. Alfa Romeo er heller ikke kjent for byggekvalitet. Fattern har 156, servicene er dyre og det er til tider noe pirk med bilen. Ikke alvorlige tingene, men småpirk. Men nydelige kjøreegenskaper og kjøreglede! Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 BMW er gode på design, gode seter, ganske sportslige. Men har en opplevd interiørkvalitet som er patetisk lavt. Er som å se på en lada. Ser billig ut innvendig. Det får meg til å lure på hvilke BMW-modeller du har erfaring med? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 BMW er gode på design, gode seter, ganske sportslige. Men har en opplevd interiørkvalitet som er patetisk lavt. Er som å se på en lada. Ser billig ut innvendig. Det får meg til å lure på hvilke BMW-modeller du har erfaring med? får meg egentlig mer til å lure på hvilke lada-modeller det er snakk om, syntes egentlig kvaliteten har vært helt okei på begge ladaene jeg har hatt. 2 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 bruker subaru impreza mye bensin? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 bruker subaru impreza mye bensin? Kommer ann på kordan du kjører den det. Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 det er klart. men jeg tenker med helt vanlig langkjøring ? sånn som det måles generelt i biltester Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 BMW er gode på design, gode seter, ganske sportslige. Men har en opplevd interiørkvalitet som er patetisk lavt. Er som å se på en lada. Ser billig ut innvendig. Det får meg til å lure på hvilke BMW-modeller du har erfaring med? Lurer litt jeg også.. "Mercedes er mer behaglig å se på, bedre interiør " Om man noen gang har sitti inni en gammel Mercedes så sier man ikke slikt Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 får meg egentlig mer til å lure på hvilke lada-modeller det er snakk om, syntes egentlig kvaliteten har vært helt okei på begge ladaene jeg har hatt. Driftssikkerheten er vel grei nok, men interiøret i en Lada Niva ser ikke akkurat lekkert ut. bruker subaru impreza mye bensin? Ikke stort mer enn man kan forvente av en bil med firehjulstrekk. Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 HAR VI NOE TALL PÅ IMPREZA? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Du må jo spesifisere modell og motor i hvert fall. Det finnes alt fra 150hk diesel til 300hk bensin. Endret 29. august 2011 av Akse Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 har du fulgt med i tråden? snakk om impreza fra 95-05 med under 150 hk. har dere noe tall kan dere jo spesifisere modell? har bare hørt noe om at de bruker mye bensin Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Min subaru 125 hk 2.0 bensin uten turbo bruker ca 0.9 på blandet kjøring (Jeg er hard på gassen) og 0.7 på langkjøring. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 har du fulgt med i tråden? snakk om impreza fra 95-05 med under 150 hk. har dere noe tall kan dere jo spesifisere modell? har bare hørt noe om at de bruker mye bensin Hva med å være litt trivelig når du ber om hjelp? Jeg gidder ikke å lete frem tall når du har den holdningen. Just fucking Google it. 1 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 har bare hørt noe om at de bruker mye bensin Differansen i bensinforbruk fra bil til bil er kanskje den minste utgiften du har når du kjøper halvgammel bruktbil. Bedre å sette seg inn i priser på slitedeler som du må regne med å bytte mens bilen er i ditt eie, forsikring og slike ting. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Siden du er så snill og spør så fint så kan du tenke litt skjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå