Gå til innhold

BK: Grågjess i morgensol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så fint du fanget gjessene på vei sørover(?)

Artig å se hvordan gjessene har ulike vingeformer, mens man samtidig ser at de skal samme vei. Synes gjessene danner fine diagonale linjer. Ser du har valgt kort lukkertid som fryser vingene, tok du noen bilder med lengre lukkertid også? For evt å få frem mer bevegelse i vingene?

Ellers synes jeg morgenlyset her er flott, og gir en varm glød på fuglene. Synes det ble ekstra fint med svart bakgrunn, da kom himmelfargen også frem.

Lenke til kommentar

Så fint du fanget gjessene på vei sørover(?)

Artig å se hvordan gjessene har ulike vingeformer, mens man samtidig ser at de skal samme vei. Synes gjessene danner fine diagonale linjer. Ser du har valgt kort lukkertid som fryser vingene, tok du noen bilder med lengre lukkertid også? For evt å få frem mer bevegelse i vingene?

Ellers synes jeg morgenlyset her er flott, og gir en varm glød på fuglene. Synes det ble ekstra fint med svart bakgrunn, da kom himmelfargen også frem.

Takk for tilbakemeldingen. Jeg fikk nok ikke noen med lenger lukkertid denne gangen. Litt vanskelig balansegang fordi jeg panorerer. Da kan det gå utover skarpheten om jeg har lenger lukkertid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...