eriknor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Grågjess i morgensol Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Så fint du fanget gjessene på vei sørover(?) Artig å se hvordan gjessene har ulike vingeformer, mens man samtidig ser at de skal samme vei. Synes gjessene danner fine diagonale linjer. Ser du har valgt kort lukkertid som fryser vingene, tok du noen bilder med lengre lukkertid også? For evt å få frem mer bevegelse i vingene? Ellers synes jeg morgenlyset her er flott, og gir en varm glød på fuglene. Synes det ble ekstra fint med svart bakgrunn, da kom himmelfargen også frem. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Så fint du fanget gjessene på vei sørover(?) Artig å se hvordan gjessene har ulike vingeformer, mens man samtidig ser at de skal samme vei. Synes gjessene danner fine diagonale linjer. Ser du har valgt kort lukkertid som fryser vingene, tok du noen bilder med lengre lukkertid også? For evt å få frem mer bevegelse i vingene? Ellers synes jeg morgenlyset her er flott, og gir en varm glød på fuglene. Synes det ble ekstra fint med svart bakgrunn, da kom himmelfargen også frem. Takk for tilbakemeldingen. Jeg fikk nok ikke noen med lenger lukkertid denne gangen. Litt vanskelig balansegang fordi jeg panorerer. Da kan det gå utover skarpheten om jeg har lenger lukkertid. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nydelig utført med fine farver og god skarphet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Perfekt komp - selv om ikke du hadde noe med det å gjøre Flott lys som gir en varm og behagelig glød i fargene Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott lys på en fin gjeng... Bruker du konverter? fornøyd med den? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Lyset faller utrolig bra her på Gjessene.Bra dette ja;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Et flott bilde, særlig i stort format. Fint å studere fuglenes detaljer; form, lys, skygge og farger Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Et flott skudd!! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det blei kjempefint lys i dette bildet Erik, alle fuglene holder seg ikke helt på linje, men de tre ytre i hvert hjørne skaper harmonien i bildet alikevel, flott utført. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Flott lys på en fin gjeng... Bruker du konverter? fornøyd med den? Problemet er alltid å komme nær nok. Bruker en TC20E III, og den fungerer greit nok. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det varme fine lyset skaper stemning på denne flotte flokken med grågjess! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig flott Erik. Nydelig lys og god eksponering. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Her likte jeg lyset spesielt godt! Bra skarpt! Kompen er et vel ikke så mye å gjøre med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg