saimon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei! Jeg skulle sende et brev med et bankkort til min søster, hun presterte å gi meg feil adresse. Denne adressen som står på brevet hadde ingen avsender og den eksisterer heller ikke. Noen som vet hvor jeg skal henvende meg for dette? Antar det er noen ansatte i posten her:) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg ville i alle fall anbefalt deg å kontakte banken å få de til å sperre kortet umiddelbart, og be de om å sende deg et nytt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg ville i alle fall anbefalt deg å kontakte banken å få de til å sperre kortet umiddelbart, og be de om å sende deg et nytt. Jepp, som regel har du nytt kort på bare noen dager. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skrev du din egen adresse på baksiden? I så fall vil kortet komme i retur om noen dager. Gjorde du ikke dette, er det bare å bestille nytt kort og huske dette til neste gang du sender noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå