Krismeko Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sommerkveld ved Mjøsa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Et meget bra stemningsbilde, gode farger, fint med trærne i silhuett i front. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Her har du fanget sommerkvelden veldig fint. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott stemning og fine, naturlige farger Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott landskap, god komp, men mangler litt på skarpheten. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ikke helt Kristin M Kolbu kvalitet. Litt i mørkeste laget på min skjerm. Så ville jeg kuttet litt av forgrunnen som er fullstendig ute av fokus. Når jeg ser bildet i full størrelse, ser jeg at skarpheten ikke er optimal heller. Forøvrig liker jeg komposisjonen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det som jeg henger meg oppi ang dine bilder...du finner alltid stemningen,kompen osv...bommer du aldri?..hehe? Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Et meget bra stemningsbilde, gode farger, fint med trærne i silhuett i front. Takk for det Her har du fanget sommerkvelden veldig fint. Takk Flott stemning og fine, naturlige farger Takk Flott landskap, god komp, men mangler litt på skarpheten. Takk. Ja det burde vært skarpere. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Ikke helt Kristin M Kolbu kvalitet. Litt i mørkeste laget på min skjerm. Så ville jeg kuttet litt av forgrunnen som er fullstendig ute av fokus. Når jeg ser bildet i full størrelse, ser jeg at skarpheten ikke er optimal heller. Forøvrig liker jeg komposisjonen. Takk for kommenter, Erik. Jeg var i tvil om jeg i det hele tatt skulle legge ut dette bildet, for syntes selv det var litt for dårlig. Bildet ble tatt helt spontant, ut av sidevindu i bil som kjørte i 80 km/t, derfor den forgrunnen så ute av fokus. Men øyeblikket var vakkert og jeg 'måtte bare' knipse Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Det som jeg henger meg oppi ang dine bilder...du finner alltid stemningen,kompen osv...bommer du aldri?..hehe? Å joda, visst bommer jeg, du skulle bare visst, hvor mange bilder jeg egentlig tar, og sletter Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott og velkomponert! Savner ikke mer skarphet i et bilde som dette, men jeg kan være enig i at det er litt mørkt. Stemningen er upåklagelig. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Flott og velkomponert! Savner ikke mer skarphet i et bilde som dette, men jeg kan være enig i at det er litt mørkt. Stemningen er upåklagelig. Takk for det, Astrid. Bildet kunne godt vært litt lysere ja, enig i det:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nydelig stemningsbilde. Blått e no flott da! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Helt nydelig, farvetoner, himmel og stemning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg