Anne Øverås Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Undring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Blir en meget fin serie dette og henge opp i litte format på vegg, ser det for meg,har sans for dette. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott og kunsterisk uttrykk som jeg likte veldig godt. God tittel for bilde, de ser ut til å undre seg de to, og det tar jeg meg selv også i, litt mer enn bare et foto dette. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Veldig bra dette også....Og kunst er det vel ingen tvil om... Knallbra:) Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Kjempeflotte disse bildene dine fra Eventyrskogen Anne:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Et godt komp og en fin harmoni i uttrykket Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Like flott som forrige;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fint-liker godt farger her Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Mye av den samme fine stemningen som i ditt forrige, uten at jeg blir like fasinert av dette....sikkert mye en smaksak. Rent teknisk syns jeg fuglene blir litt for tydelig avtegnet og stikker seg vel mye ut i forhold til resten her - men likevel, vakkert er det. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Helt greit å kalle dette kunst Et flott bilde, som godt kan henges opp på veggen , sammen med det forrige du la ut. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Artig og kreativt kunstbilde! Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vakker og kreativ kunst. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Når du presenterer et bilde der du både fotograferer og tegner inn et bilde og får frem dette resultatet, da kan du med stor frimodighet legge det ut under katogorien kunst Anne. Jeg har aldri sett makan til kreativft og fint bilde. Var fint du skrev inn hvordan du har gjort det. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette kan fint legges under kunst Har sansen for slike bilder og alt stemte bra her! Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Tusen takk, så kjekt dere liker dette Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Meget kreativt og fint utført. Jeg synes du med dette og det forrige "Eventyrskogen" , har skapt ett helt spesielt personlig utrykk . Kan ikke huske å ha sett noe lignenede. Venter spent på fortsettelsen Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Din kunstneriske kreativitet er det ingen ting å utsette på. Nok en flott veggpryd. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Artig å se dette og! Likte dog det første bedre jeg da... Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du e ein kunstnar som her lager du fantastisk kunst. Fantastisk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg