corona. Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei, kjører realtemp i bakgrunnen stort sett hele tiden og har oppdaget at noen av kjernene har min temp på 0 grader i løpet av en dag.. er dette en bug i real temp eller kan det være tegn på at noe svikter? Jeg bruker intel speedstep, som jo hopper fra 1600mhz - 3800mhz (turbo) ut ifra hva den trenger. BILDE: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Kjerne( r ) blir jo slått av når turbo boost slår fullt inn (for applikasjoner som ikke trenger 4 kjerner). Når en kjerne har vært slått av er det jo naturlig at min temp på den har vært 0°C (dvs ikke registrert). Endret 5. august 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
corona. Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 ok, takk for raskt svar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du ahr ikke tilfeldigvis maskinen din i hvilemodus iløpet av dagen? Husker at laptopen var slik at den viste 0 grader etter oppstart fra hvilemodus.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du skal ikke bekymre deg for annet enn max temps. Idle-temps er ofte fulle av feil da sensorene er mer nøyaktige jo nærmere Tmax man kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå