Liseroux Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 yo ppl! Jeg lurer på om noen har peiling på noen gode "gaming" routere? Noen krav: *God rekkevidde *Høg download speed *Høg kapasitet (ved LAN Parties) *Stabil *Rask *bra til GAMING Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Asus RT-N56U positive ting: - Topp hastighet - dual-band - lett å bruke - mange funksjoner negative ting: - middels rekkevidde dette er noe jeg tok fra Komputer for Alle. det var en test av routere i bladet så jeg postet bare testvinneren:) 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skal du ha noe vilt og dyrt , eller skal du ha noe billig og bra? Personlig har jeg nr.2 der, og syntes den fungerer DRIT BRA! Den er EKSTREMT lett og konfigurere, da det faktisk bare er å sette inn en CD, og følge den... Lett og koble opp og alt... Rekkevidden er grei/bra syntes jeg.. Når fra ene til andre enden av huset vårt, som er ca 20-30 meter med MASSE vegger imellom... Anbefales!! Lenke til kommentar
Liseroux Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Skal du ha noe vilt og dyrt , eller skal du ha noe billig og bra? Personlig har jeg nr.2 der, og syntes den fungerer DRIT BRA! Den er EKSTREMT lett og konfigurere, da det faktisk bare er å sette inn en CD, og følge den... Lett og koble opp og alt... Rekkevidden er grei/bra syntes jeg.. Når fra ene til andre enden av huset vårt, som er ca 20-30 meter med MASSE vegger imellom... Anbefales!! Takk for tipsene guys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå