Dag Kongsvik Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sommernatt i fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du har fått dette fint til syn's jeg. Det ser ut som du kan kose deg med dobbelt så mye akkevitt som andre kan, Eller har jeg tatt en for mye nå......... Godt laget er det iallefall. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Veldig fin stemning i bilde, ser grantrærne er blitt litt lysere nederst enn øverst rett over hyttetaket. Så da antar jeg at grantrærne med himmel er et stykke mens eng og personer er det andre. Siden du første er ute å manipulerer så synes jeg at de hyttene og veien ikke akkurat hadde samme idyllnivå av som de to som går i engen. Den delen av bildet likte jeg meget godt. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg ga deg en 5'er.. og så fikk du 25. Hehe det er ikke værst på en skala som går til 6.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 God stemning, og dyktig utført manipulering/redigering Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Flott laget og hadde du ikke nevnt ny himmel,så hadde ikke jeg sett det.Du to ganger,skyldes vel det du har på flasken..ser dobbelt?..hehe;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Og jeg som trodde det var tvillingene på veg til fest...! Morsomt bilde med god stemning og vel utført. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Et veldig godt og komponert bilde og flott manipulert. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Veldig bra utført! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Artig å se hva andre får til! Ble spesielt dette. Nesten litt surrealistisk og minner meg litt om Von Trier i "stilen"... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg ga deg en 5'er.. og så fikk du 25. Hehe det er ikke værst på en skala som går til 6.. Ikke alle forstår totalberegning av karakterer. Snedig system kfr. INFO-siden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg