FullColor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Okey jeg skal komme tilbake her og utdype litt siden(i morgen regener jeg med), seint nå. Men kort oppsummering, noen her som holder til i kristiansand og trenger\er interessert i en muligens gratis PC ? Endret 5. august 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva er en "muligens gratis" PC? Hva skal til for at den IKKE blir gratis? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Hva er en "muligens gratis" PC? Hva skal til for at den IKKE blir gratis? Vel jeg har ikke gjort meg fullstendig ømh bevist selv ennå over det, la meg komme tilbake i morgen og prøve og utdype det da, i mellom tiden så kan kanskje folk fra kr.sand legge merke til tråden eller noe. For å prøve og svare på spm ditt over så er vel den avgjørened faktoren hva jeg kommer fram til at jeg burde gjør, altså bestemmer meg for. Bare vet ikke helt selv hva det vil bli ennå... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvor bra er pcen da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 For en snodig tråd De fleste vil vel ha en gratis pc, med mindre den er defekt eller klar for søppelfyllingen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Byr 5000. Alt jeg har atm. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Yes please. Edit: Med mindre PCen bare er lokkemat og du egentlig har tenkt å drepe meg. Endret 6. august 2011 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) hahaha, Hvilken blodtype har dere forresten ? :!: Neida, er en ok pc, [email protected]| 4gb ram| gtx295| 80gb intel ssd gen2| obsidian 800D | Meste andre er vel nesten bare trivielt. Den har sett bedre dager, altså den har vært mer "state of the art" enn det den er nå, tydeligvis. Men jeg kan ha forhastet meg litt vel mye, dere skjønner jeg skal nemlig dra en plass, uten pc'en og eneste personen jeg som er aktuelt og gi pc'en til er min mor. Det er bare det at hun trenger jo ikke alt dette, med vannkjøling og hele rukla ^^ Så vet ikke helt hva jeg tenkte, har hatt mange tanker og ideer, men for mange til at jeg gidder og nevne dem alle. En ting som ihvertfall ville vært veldig greit er noen i området som var data kyndig og kunne hjulpet min mor eller noe hvis det skulle vær noe, en slags trade off. En annen ting jeg har tenkt var bare hvis det var noen som , tja jeg kunne "betro" pc'en til hehe, noen som faktisk trengte den da helst. Men uansett, jeg tror jeg kan ha forhastet meg litt, og har for liten tid til dette også tror jeg. Kanskje ikke den mest gjennomtenkte handling. Ideen bak det hele begynte med at jeg tenkte at en slik pc var litt sløseri for facebook og internet. Okey, anyways, kan vær jeg ikke for tid til og svare mer etter denne posten. Beklager guys, jeg ble kanskje en luremus, dataluremus da altså Då utiltenkt. Ja såklart selge den er jo også ett alternativ,(for mor mi altså) mor mi hadde sikkert trengt penger mer enn data. (sikkert vært flinkere med det også) Endret 7. august 2011 av AllColor 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hæ? Jeg bor i Kristiansand forsåvidt, hva slags pc er det? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Jeg loler også nå når jeg ser tilbake på denne tråden, jeg tror det ville vært best og bare stenge den nå. Eller kanskje jeg skulle trykke på løst^^ Alt det som er foreslått i denne tråden er avlyst. So sry guys, men det var seriøst ment, bare så dere vet. Endret 8. august 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hmm. Wow-avhengighet forsøkt løst på drastisk vis? Uansett, tråden stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg