Gå til innhold

Er på utikk etter en ny tv i 40++ størrelsen, noen tips?

Anbefalte innlegg

Hei dere :D Vel jeg har nå en Samsung 32'' som jeg føler blir litt for liten etter og ha hatt den rundt ett år :S Så vil gjerne ha noe som er litt større, og vel jeg har sett litt på denne her: http://www.hifiklubben.no/produkter/flatskjerm/led-tv/sony_kdl-46nx710-_led-tv.htm Og vel jeg syntes denne her ser bra ut, men den blir kanskje litt stor :S Men tror den også kan funke fint her

Men ja andre som har noen gode forslag til gode tv'r rundt den størrelsen eller noe under?

Tenker jeg kan holde meg i prisklassen 10-15k

TV'n skal bli brukt mye til spilling, se film og tv selvfølgelig :)

Men ja vil ha råd fra dere om tips til gode tv'r :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du ekstern dekoder, eller vil du ha mulighet for CAM? Isåfall kan det være greit å vite om du bruker digitalt bakkenett, parabol eller kabel, og gjerne også hvem som leverer TV-abonnementet ditt. F.eks. GET mener jeg ikke har støtte for CAM (enda).

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Om den blir for stor kommer jo helt ann på hvor den skal stå og hva du føler er stort også da. Jeg kjøpte 46'' og føler ikke den er for stor. (Selv om folk som har peiling sikkert ville si den "dominerer stua" :p)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Bruker du ekstern dekoder, eller vil du ha mulighet for CAM? Isåfall kan det være greit å vite om du bruker digitalt bakkenett, parabol eller kabel, og gjerne også hvem som leverer TV-abonnementet ditt. F.eks. GET mener jeg ikke har støtte for CAM (enda).

Bruker Cam jeg da jeg ikke har noen dekoder greie da det ikke er lagt opp noe ordentlig kabel greie her i leiligheten. Så jeg bruker cam og egen liten antenne ;) Har Rikstv :)

Men ser litt på denne nå da: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/KDL46NX720BAE/sony-46-3d-led-tv-kdl-46nx720 da dette vist nok skal være en nyere modell en den jeg linket til i start innlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...