Gå til innhold

Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?

Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?  

185 stemmer

1. 1. Frykter du Islam skal bli veldig utbredt i Norge ?

• JA
      107
    • NEI
      78

Anbefalte innlegg

En annen faktor er, flere og flere muslimer bor i områder med veldig høy konsentrsjon av muslimer. Hvordan skal de bli integrert om de ikke prater med en eneste etnisk nordmann? Det er ekstremt naivt å tro at muslimene i Norge kommer til å integrere seg. Faktisk, integreringen kommer til å gå motstt vei i fremtiden, fordi tidligere så møtte muslimer etniske nordmenn.
Muslimene får langt flere barn enn snittet og på skolene merker man hvordan muslimene tar over nye områder lenge før man ser det på totalen av befolkningen.

Det er naturlig at foreldre ikke lar barna bli den eneste Norske i klassen. Jeg kjenner mange som har flyttet ut av Oslo når barna kom i skolealder og det er nødvendig for at barna skal kunne gå på en normal norsk skole. Dette er en prosess som bare vil akselerere islamiseringen av Oslo.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3228559.ece

Når barna blir de eneste norske i klassen blir de mobbet for å ikke være muslimer, det skjer akkurat som i andre områder rundt i verden hvor det går mot Islamsk flertall. Likevel blånekter de mest naive i Norge for utviklingen og påstår at vi har "norske" muslimer som ikke vil oppføre seg sånn.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4070789.ece

Endret av robertaas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
benyttet seg av demonstrasjon som en gylden mulighet for pøbelskap og plyndring.
De benyttet seg av en gylden mulighet til å angripe politiet, til å rope "Allah Akbar" i gatene og statistikkene viser at de samme folkene ellers også benytter seg av "gyldne muligheter" til å voldta, stjele, drive narkohandel og snylte på samfunnet.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stjeling er vel primært sett øst-europere, overfallsvoldtektene er vel under 20 mannspersoner (jada, de er brune i huden) og snyltingen er regnet som et overgangsfenomen, bare se på vietnameserne på 80-tallet og nå...

Ungdom vil ofte finne på å følge "trenden" i en demonstrasjon bare for å få utført pøbelstreker, særlig om arrangørene ikke har noen erfaring i å stoppe denslags eller noe ønske om det.

Lenke til kommentar

Du påstår at muslimske land er multikulturelle, ja, Indonesia, Syria og Libanon kan sies å være multikulturelle, selv om forskjellene i Syria og Libanon primært sett dreier seg om religion mer enn kulturforskjeller.

Så da vil jeg vite hvilke multikulturelle muslimske land du tenker på.

Lenke til kommentar

Sudan (Nord) er nå da betydelig mer monokulturelt... Allikevel fortsatt store problemer... Irak og Afghanistan var gode eksempler, men det er ikke store kulturelle forskjeller der, det baserer seg primært på stammetilhørighet og ikke store kulturelle forskjeller.

Hvor mange muslimske land er igjen da?...

Lenke til kommentar

Afghanistan, Iraq og Sudan er gode eksempler.

Ok. Så i Irak regner du sunni- og sjiamuslimer som forskjellige kulturer i konflikt med hverandre. Mens når de kommer hit er de plutselig en del av den samme muslimske bevegelsen som er helt enige om hvordan de skal ta over vesten.

Hmm ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dine påstander.

At Oslo om noen tiår har muslimsk flertall.

Jeg tittet igjennom og gjorde noen kalkulasjoner. Fra statistikkbanken http://statbank.ssb.no/statistikkbanken/ kan man se at antall fra Afrika og Asia er 64K i 2001 og 104K i 2011. I tilegg er totalantallet av innvandre 100K i 2001 og 170K i 2011. Befolkningen i Oslo var 508K i 2001 og er nå 600K. Dermed vet vi at økningen er

Afrika og Asia - 40K

Andre land - 30K

Nordmenn - 20K

Jeg vil anta at andre land og nordmenn vil gradevis bli lavere, siden de har ikke lyst til å bo sammen med masse muslimer. De flytter til andre deler av Norge. For Afrika og Asia er ca 80% muslimer. Av økningen på 4% vil jeg forvente at 3K er innvandring, mens 1K er naturlig befolkningsøkning, siden de har en befolkningvekst pa noe over 1%. Gjør jeg beregningene får jeg dette. Altså det vil ikke skje iløpet av et par tiår, men det vil skje fort.

Jeg beregnet dette

Afrika og Asia - 40K - 3K innvandring 75 ekstra hvert år. 1% befolkningsvekst

Andre land - 30K - 3K økning 80 mindre hvert år

Nordmenn - 20K - 2K økning 100 mindre hvert år

Legg merke til at antagelsene mine har omtrent null effekt de første 20 årene.

muslimer.png

Og dette er befolkningen i Oslo som passer godt. Rød blokk er antall hvite, ikke antall etnisk nordmenn. Det inkluderer polakker.

befolkningoslo-1.png

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg frykter ikke at Islam skal bli veldig utbredt i Norge,
Jeg hører det er folk som sier dette, men jeg har vanskelig å forstå hva som ligger bak slike uttalelser. Jeg ser kun 5 muligheter:

A) Du tro den raske økningen i andelen muslimer i Oslo på mirakuløst vis skal stoppe eller gå tilbake. Alle estimater om muslimsk flertall i Oslo innen et par tiår er altså helt gale.

B) Du tror man vil få en fredelig overgang til muslimsk flertall i Oslo med trosfrihet, yttringsfrihet, respekt for menneskeverd, personlig trygghet og frihet selv om det er akkurat det motsatte som har skjedd andre steder med muslimsk flertall.

C) Du bor ikke i Oslo og føler deg trygg da det antagelig ikke vil bli muslimsk flertall der du bor i din levealder. Og du tror at resten av Norge vil kunne fungere greit sammen med en muslimsk hovedstad selv om det ikke finnes noen historikk for at dette kan skje.

D) Du har egentlig ikke tenkt så nøye gjennom dette, men tør ikke tenke eller stille kritiske spørsmål fordi du da kan bli stemplet som rasist.

E) Du er allerede muslim og ser norges muslimske fremtid lyst i møte.

Hva med

F) Jeg bor i Oslo og ser det kan bli problemer på østkanten men at landet som så neppe vil få store problemer.

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at andre land og nordmenn vil gradevis bli lavere, siden de har ikke lyst til å bo sammen med masse muslimer. De flytter til andre deler av Norge. For Afrika og Asia er ca 80% muslimer. Av økningen på 4% vil jeg forvente at 3K er innvandring, mens 1K er naturlig befolkningsøkning, siden de har en befolkningvekst pa noe over 1%. Gjør jeg beregningene får jeg dette. Altså det vil ikke skje iløpet av et par tiår, men det vil skje fort.

Jeg beregnet dette

Afrika og Asia - 40K - 3K innvandring 75 ekstra hvert år. 1% befolkningsvekst

Andre land - 30K - 3K økning 80 mindre hvert år

Nordmenn - 20K - 2K økning 100 mindre hvert år

Legg merke til at antagelsene mine har omtrent null effekt de første 20 årene.

Bra du kommer med tall på bordet, men jeg stusser litt på forutsetningene dine. Hvis jeg har fortstått det riktig blir det etterhvert netto utvandring av nordmenn etter 20 år. Slik jeg tolker det, vil dette si at Oslo ikke lenger er den mest attraktive regionen i Norge når det gjelder arbeidsplasser, og det har jeg ikke noe tro på. Det er såpass store fordeler ved å være den største regionen i landet, og Stavanger og Bergen som er konkurrentene vil jo lide av at norsk sokkel gradvis blir mindre.

Lenke til kommentar

Bra du kommer med tall på bordet, men jeg stusser litt på forutsetningene dine. Hvis jeg har fortstått det riktig blir det etterhvert netto utvandring av nordmenn etter 20 år. Slik jeg tolker det, vil dette si at Oslo ikke lenger er den mest attraktive regionen i Norge når det gjelder arbeidsplasser, og det har jeg ikke noe tro på. Det er såpass store fordeler ved å være den største regionen i landet, og Stavanger og Bergen som er konkurrentene vil jo lide av at norsk sokkel gradvis blir mindre.

Det er flere årsaker til at jeg tror antallet etniske nordmenn vil begynne å redusere seg i Oslo om 20 år.

1. Fødselsoverskuddet vil bli negativt på grunn av at vi ikke føder nok barn. I Oslo føder etniske nordmenn færre barn enn resten av landet.

2. Etniske nordmenn flytter allerede ut av områder med mye innvnandre. Som du ser på grafen min vil antall muslimer i Oslo øke betydelig. Ikke alle har råd til å bo på vestkanten. De vil flytte ut av Oslo.

3. Osloøkonomien kommer til å bli svekket av å ha så mange innvandre, siden de har en lavere yrkesdeltagelse og mange av dem ender opp i arbeidsledighet.

4. Det vil bli mindre attraktivt å flytte til Oslo.

Ikke kommer de andre byene til å være like små. Om dagens vekst forsetter vil dette være innbyggeranallet i norske byer. Jeg kan tenke meg at noen bedrifter relokaliserer seg i Bergen eller Bærum.

Bergen: 321K

Trondheim: 226K

Stavanger: 140K

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hadde kanskje syntes det hadde vært morsomt hadde det ikke vært for at det kun finnes 320 000 Islendinger.

De er det NÅ ja, men de kan formere seg, som de ekle, urene islendingene de er.

Du vet at min modell er mer komplisert enn SSBs modeller?

Hvilke av antagelsene er du uenig i?

Ditt regnestykket er på trynet, fordi du bare antar eksponentiell vekst. Det er en antagelse du ikke vil klare å forsvare.

Du antar at "det og det" skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...