killzoner Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg satt å spilte da plutselig nettet mitt forsvant. Så jeg lurte på hva det var å gikk inn på ruteren. (10.0.0.1) Da jeg kom inn på ruteren, måtte jeg plutselig setupe hele ruteren igjen? Skrive inn brukernavn og passord, og velge standard bruker/avansert bruker. Det som er problemet nå er at jeg ikke får connected til PPP. Får denne meldingen: "Connection could not be established: Disconnected by user" og i Log Eventen: "PPP CHAP Receive challenge (rhost = no-osl080-gw01)" åssen er det jeg fikser dette? (DSL Greie: xDSL linestate up (downstream: 6398 kbit/s, upstream: 1212 kbit/s; output Power Down: 22.5 dBm, Up: 13.0 dBm; line Attenuation Down: 18.0 dB, Up: 10.0 dB; snr Margin Down: 23.5 dB, Up: 11.5 dB)) Kan være noe med ledningsnettet utenfor. Siden det har regnet i hele dag som gjør det. Selvom nettet har vært fint hele dagen fram til nå. Endret 5. august 2011 av killzoner Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Sjekk innstillingene for VPI/VCI og encapsulation. Hva du skal ha er avhengig av ISP og utstyr. Har du Nextgentel så bruker de ofte 1.33 eller 1.32 med eget utstyr i sentral og LLC. NGT videresalg av Telenor bruker sannsynligvis 8.35 llc Endret 5. august 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Jeg skal jo ikke kjøpe noe da. Netter har funkert lenge, men nå plutselig faila alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå