vanVidd Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) http://www.gd.no/nyheter/article5689737.ece Er det noen flere her som føler seg truffet? Hadde vært hyggelig å enten snakke med folk som bor i Lillehammer, eller folk som er i samme sko som meg. Jeg har personlig et sted å bo midlertidig i Lillehammer, jeg kan være der i 1-2 uker. Men, det hjelper ikke faktum at det fortsatt er altfor få steder å fikse sted å bo. Har personlig søkt inn på 8-9 steder uten lykke de siste dagene. SOPP.no har jo ikke noe mer igjen heller. Endret 5. august 2011 av vanVidd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Velkommen til livet. Sånn er det i alle byer større enn et middels fiskevær på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg er en av de uheldige.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) http://www.hybel.no/bolig/rom-i-toppleilighet-midt-i-sentrum-ledig-fra-1-juli http://www.hybel.no/bolig-til-leie/annonser/oppland Det kan også være litt lurt å ringe lokalavisen i Lillehammer, og be dem om å legge ut en annonse hvor du ønsker å leie. Har hørt det skal være effektivt. Endret 5. august 2011 av Quote Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg gikk der i fjor. Da hadde HiL en avtale med hytteeierene på Hafjell, og de uten sted å bo fikk overnatte på møblerte hytter i lang tid. Hytteeierene bruker jo ikke de før skisesongen uansett. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg flytter til lillehammer denne høsten for tredje gang. De to andre gangene har jeg bare tatt alle sakene mine på bussen og bodd hos kompis til jeg har funnet sted å bo. I fjor bodde jeg på hytte i hafjell til jeg fant bolig, noe som funket veldig greit, og var billig! Rådet jeg vil gi er å ha is i magen. Det dukker opp boliger etterhvert. Sopp har nok gitt ut alle boligene sine, men det hender at noen blir ledige igjen utover høsten. I fjor fikk jeg studenthybel i november. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fortsatt på leting etter hybel... Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 "uheldig" hvis du vet sånn ca hvor du skal søke skole, søk et halvt år i forveien etter hybel. Lenke til kommentar
Trifate Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg søkte i Januar etter studentbolig, er ennå nummer 44 i køen i Porsgrunn. Det er ikke alltid du kan planlegge alt.. Og køene er helt - Du må sikkert minst søke ett år i forveien i de "populære" byene som f.eks. Trondheim Lenke til kommentar
operg Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Funker fint å søke i mars i Trondheim (dog avhengig av hvor du vil bo). Dersom du søkte i januar og ikke fikk plass høres det ut som Porsgrunn har et utleiemarked utenom det vanlige. Endret 10. august 2011 av operg Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Studentsamskipnadene opererer forskjellig. I lillehammer så sletter de ventelisten hver måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå