Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Står mellom tre jenter!

Anbefalte innlegg

Skal holde det kort. Som sagt så står jeg i å velge mellom tre forskjellige jenter. Vet at mange sikkert misunner meg, og noen av vennene mine har iallefall sagt at de gjør det. Problemet er at jeg føler at jeg sjonglerte(sjonglerer) med for mange baller på engang.

Kan starte med å si at jeg er en 16år(født i 95) gammel gutt.

Kommer nå til å skrive det veldig overfladisk:

Jente nummer 1 starte jeg et forhold med som fuck friend. Hun er ett år eldre enn meg, og sier nå at hun ønsker noe mer seriøst og vil si til flere personer at vi holder på. Probemet er bare det at jeg faktisk ikke føler noe for henne, hun var bare deilig å ha sex med noen ganger. Realiteten er engentlig at jeg aldri ville ha noe særlig mer enn ONS fra henne, men følte en form for trygghet og noen jeg kunne komme tilbake til. Er bare redd for at hun skal gå ut om at vi har vært FF, og jeg likte som sagt sexen, og begge to kjenner hverandre godt seksuelt.

Så er det jente nummer 2, som jeg er rimelig sikker på at er interessert i meg. Det hele startet med en nokså uskyldig flørt fra min side(tror jeg var full eller brisen) over facebook. La henne til, siden en kompis av meg kjente henne. Der sa jeg at hun var digg, og at vi måtte hooke opp etc. Etterhvert gikk vi ut på date etc. Jeg kan med trygghet si at hun føler noe for meg(hun har også innrømmet det til meg), og jeg finner henne attraktiv. Mye mer enn FF. Hun er også sjarmerende, morsom og har en ellers bra kjemi. Problemet ligger også da i at hun bor utenfor byen jeg bor i, og vil skape et avstandforhold. Hun er også født i 96, og er redd for at de kan oppstå problemer hvis vi blir tatt, eller hun plutselig ombestemmer seg, og andmelder meg eller noe sånt(hun 15). Jeg kan også si at jeg har noen følelser for henne, men de er ikke i nærheten av like sterke som neste.

Jente nummer tre, gikk på samme ungdomsskole som meg. Tenkte aldri noe særlig på henne før, enn at hun ar superhot(snakker om en 10'er). Jeg har fått sterke følelser for henne, problemet er at jeg ikke helt vet hva hun vil. Noen ganger virker hun interessert, andre ganger er hun bare skikkelig kald, og nærmest himler med øynene når jeg snakker med henne. Jeg er som sagt både forelsket i personligheten og utseende. Vet bare ikke om hun føler det samme. Og det er mange gutter som liker henne for å si det sånn. Hun har heller aldri vært noe særlig interessert i gutter og forhold, og er veldig hard to get og kasnkje reservert når det kommer til gutter. Er også sånn at hvis det hadde blitt et forhold, så kunne vi ikke ha hatt sex, før vi hadde giftet seg, eller hvertfall 18år. Det er sånn hun er , veldig frustrerende. Men ville vært mer enn nok fornøyd å bare fått leie hendene hennes, kysse henne og stryke på håret hennes. Vanskelig å forklare. I bunn og grunn så er det nesten umulig å nå inn til jenta, vet faktisk ikke om jeg kunne klart det, men vil så gjerne prøve.

Vet det høres ganske åpenbart ut at jeg burde velge hun jeg er forelsket i. Problemet er bare at som sagt ikke vet om det kommer til å bli noe mer. Og jeg har fått så dårlig samvittighet, med at jeg er med tre jenter på engang at jeg vet jeg må dumpe to av dem, før jeg prøver meg på en tredje. Alt i alt, så har jeg lyst på FF(minst lyst også vel og merk) bare som lekekamerat og ikke noe særlig mer enn det. Vi har god sex sammen, problemet er bare at jeg ikke føler noe for henne, pluss at personligheten og utseende ikke er noe særlig å skryte av. Nummer to ønsker jeg, siden hun er attraktiv(7/10 overfladisk sett) og hyggelig og energisk, men bor langt unna, er litt ung og jeg vet faktisk ikke om det ville fungert i det lange løp. Men jeg er hvertfall sikret et forhold med en jente da. Hun jeg er forelsket i vet jeg ikke om jeg får, og tenker på tanken at jeg kommer til å miste de andre og henne hvis jeg velger henne(skal prøve 100% og gi alt jeg har). Men hun er den peneste og har den personligheten jeg liker best for å si det sånn. Kan faktisk se for meg en fremtid i henne.

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, eller hvor jeg vil med den, men ville vært fint med andre ytringer. Og ja jeg var en gris og egosentrisk person som holdt på med tre på engang, men har som sagt bare tenkt å fokusere på en nå.

Postet av anonym: ef113b6f7fafc0080556960f79646131

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

You pays your moneys and you takes your choice.

Du er 16 år, det eneste rådet jeg har er å bruke kondom. Ut over det så er oddsen for at en av disse tre er den rette som du kommer til å dele resten av livet med relativt dårlig. Jeg mener at det står greit med respekt av at du ikke vil sjonglere på flere når du har muligheten, men vi kan nok ikke hjelpe deg med dette valget annet enn å fylle hodet ditt med klisjeer som "Den rette er ikke den du vil gå til sengs med, men den du ikke vil stå opp uten" og slike ting.

Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

You pays your moneys and you takes your choice.

Du er 16 år, det eneste rådet jeg har er å bruke kondom. Ut over det så er oddsen for at en av disse tre er den rette som du kommer til å dele resten av livet med relativt dårlig. Jeg mener at det står greit med respekt av at du ikke vil sjonglere på flere når du har muligheten, men vi kan nok ikke hjelpe deg med dette valget annet enn å fylle hodet ditt med klisjeer som "Den rette er ikke den du vil gå til sengs med, men den du ikke vil stå opp uten" og slike ting.

Lykke til.

Du har rett, dere kan ikke gi meg råd. Trengte vel bare å få ut litt frustrasjon, og kanskje vare høre hva andre ville gjort eller syntes om saken.

@Ankirbabe og Adogg: Haha, fikk meg en god latter nå ja xD Problemet er bare at hun peneste ikke vil ha sex, hvertfall ikke med det første..

Postet av anonym: b87d5249f684b0dd0fd0f51bdac3854c

Lenke til kommentar

Har hun siste bra personlighet? Eller er det bare noe du innbiller deg siden du er forelsket i henne? Ut i fra hvordan du beskriver henne virker hun ikke som den greieste jenta.

I tillegg pleier de aller peneste jentene å være veldig bortskjemte med at gutter følger etter dem hele tiden, og de får veldig ofte et syn på verden hvor de er midtpunktet og at alt skal handle om dem. Sånne jenter er det bare å styre unna, men hvis ikke så er det bare å kjøre på.

FF'en ville jeg droppet å bli kjæreste med, siden du ikke føler noe for henne. Det blir bare tull. Tror det beste er å bare si sannheten.

Personlig ville jeg kanskje prøvd å gå for nr. 3 (hvis personligheten faktisk er bra), men prøvd å holdt mulighetene åpne for nr. 2. Eventuelt droppet alle og finne deg en fjerde. Jenter liker gutter som blir sett på som attraktiv av andre jenter, så det burde vel gå greit.

Postet av anonym: 3e3270a1ffd8968dd5e5ddb5eae74ac4

Lenke til kommentar

Har hun siste bra personlighet? Eller er det bare noe du innbiller deg siden du er forelsket i henne? Ut i fra hvordan du beskriver henne virker hun ikke som den greieste jenta.

I tillegg pleier de aller peneste jentene å være veldig bortskjemte med at gutter følger etter dem hele tiden, og de får veldig ofte et syn på verden hvor de er midtpunktet og at alt skal handle om dem. Sånne jenter er det bare å styre unna, men hvis ikke så er det bare å kjøre på.

FF'en ville jeg droppet å bli kjæreste med, siden du ikke føler noe for henne. Det blir bare tull. Tror det beste er å bare si sannheten.

Personlig ville jeg kanskje prøvd å gå for nr. 3 (hvis personligheten faktisk er bra), men prøvd å holdt mulighetene åpne for nr. 2. Eventuelt droppet alle og finne deg en fjerde. Jenter liker gutter som blir sett på som attraktiv av andre jenter, så det burde vel gå greit.

Postet av anonym: 3e3270a1ffd8968dd5e5ddb5eae74ac4

Ja hun har en bra personlighet. Men kan muligens være noe kald til tider, mot andre personer. Har også tenkt tanken selv at hun kanskje blir veldig selvsentrert siden alle guttene synes hun er pen. Men kanskje det bare er jeg som synes hun er så ufattelig vakker? Har spurt andre hva de synes, de synes hun er pen, men at det finnes penere og plasserer henne på 7 og 8 i 0-10 skala(selvom dette er veldig høyt). Tror jeg satser på nummer tre, siden jeg som sagt kan se for meg en fremtid med henne. Problemet er bare at hun er veldg hard to get, og jeg vet ikke helt hvor hun står.

Ja synes personligheten hennes er "bra", har samme verdier(kanskje ikke når det gjelder sex da), liker de samme tingene og får hverandre til å le.

FF har jeg tenkt å slå opp med for lenge siden.. Var veldig usikker da jeg innledet et "forhold" med henne, og det er engentlig noe jeg angrer på.

Vil det ikke være umoralsk å "safe" meg med nummer to hvis det ikke fungerer med nummer 3?

Og jeg vil helst ha meg frabedt, kommentarer om lompefitter med ketschup. Fetisjer kan du holde for deg selv :tease:

Lenke til kommentar

Satse på en fremtid med? Sorry, men sannsyneligvis kommer du ikke til å ha noen fremtid med noen av dem. Jeg er selv 21 år og har flere venner som startet forhold i 15-16års alderen og svevde på rosa skyer og planla giftemål og det som var, et par av dem fikk til og med barn og ingen av disse er sammen idag.

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt den jeg trivdes best med, men som sagt må du jo være tiltrukket av henne, og ikke bare ta til takke med hun du får. Da kan du like gjerne kjøre på med alle tre samtidig.

Det å finne noe seriøst kan du ihvertfall vente til 18-20 års alderen med, folk forandrer seg mye i den alderen du er i og man er ralativt umodne, og utifra hva du sier om henne (nr3 altså) så tviler jeg bare enda mer på at det kommer til å vare livet ut uansett.

Lenke til kommentar

Satse på en fremtid med? Sorry, men sannsyneligvis kommer du ikke til å ha noen fremtid med noen av dem. Jeg er selv 21 år og har flere venner som startet forhold i 15-16års alderen og svevde på rosa skyer og planla giftemål og det som var, et par av dem fikk til og med barn og ingen av disse er sammen idag.

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt den jeg trivdes best med, men som sagt må du jo være tiltrukket av henne, og ikke bare ta til takke med hun du får. Da kan du like gjerne kjøre på med alle tre samtidig.

Det å finne noe seriøst kan du ihvertfall vente til 18-20 års alderen med, folk forandrer seg mye i den alderen du er i og man er ralativt umodne, og utifra hva du sier om henne (nr3 altså) så tviler jeg bare enda mer på at det kommer til å vare livet ut uansett.

Det finnes alltid unntak ;) Kan hende at det virker som at hun er en skikkelig bitch. Det jeg engentlig mente, er at hun er ganske hard to get, pluss at hun ikke er så flink til å vise følelser som andre kanskje er. Hun er hyggelig, snill og morsom, pluss rare ord jeg bruker: Vakker.

Er det ikke umoralsk og "skittent" å holde på tre samtidig? Er dette noe jeg engentlig kan gjøre?

Jeg har fortsatt sterke problemer med å se for meg at en 96-modell kan være en "10'er".

Det har jeg heller ikke sagt. Hun som er en 10'er er 95 modell. Kan sikkert fortelle masse om hvorfor jeg mener hun er en den vakreste og diggeste jeg har sett. Det går i alt fra hår, til pupper, hofter, ansigt, øyne, bein, rumpe, mage pluss mye mer. Men det er også min subjektive mening, og jeg er også like gammel som henne og ikke 21 år. Tror ikke at jeg sikler etter 16 og 15åringer når jeg er 21 akkurat.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig finnes det unntak, men sannsynligheten er liten. Er ikke noe i veien for å holde på med flere om gangen, men når det begynner å bli seriøst med en av dem er det på tide å droppe de andre. Jeg ville kjørt på med 2 og 3, litt vanskelig å vite hva du skal velge når du ikke vet om du kan få hun du liker best.

Lenke til kommentar

Haha det kan man godt si :D

Det morsomme er at jeg pretty much var ukysset frem til nylig, damer var aldri noe jeg var flink i. Plutselig så begynte de å fatte interesse for meg, eller heller ikke supermodell pen heller. Kanskje det har med at jeg har blitt sterkere og bedre selvtillit. Merker også at det er en fjerde jente som er interessert i meg. Men hun er det ingen gjensidig flørting fra min side, prøver helst å unngå henne, har for mange baller i lufta som det er.

Selvfølgelig finnes det unntak, men sannsynligheten er liten. Er ikke noe i veien for å holde på med flere om gangen, men når det begynner å bli seriøst med en av dem er det på tide å droppe de andre. Jeg ville kjørt på med 2 og 3, litt vanskelig å vite hva du skal velge når du ikke vet om du kan få hun du liker best.

Så det er akspeltabelt å holde på flere samtidig? Iallefall til man finner en man skal satse på? Og jeg liker nummer tre best, veldig godt. Tror jeg også kanskje er forelsket.... :love:

Litt offtopic på denne tråden her da, men hvordan kommer man seg inn på jenter som er veldig hard to get? Noe nummer tre er..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jenter som generelt er hard to get er bare å styre unna.

For alt du vet så kan det være at hun(3) holder på med 10 samtidig som at du holder på med 3. Derimot, hvis du virkelig hadde hatt en kraftig forelskelse så hadde du uten tvil gått til nummer tre med en gang. Derfor tviler jeg mer på om du og denne tredje jenten i det hele tatt hadde greid å ha ett forhold i over 1 uke.

Til syvende og sist er det personligheten så teller, utseende dabber ned på viktighetsskalaen jo lengre du er med henne uansett. Derfor er nummer tre ett naturlig valg, men om hun er en jente som driver leker med gutter og er skikkelig bitchy så bare dropp henne og sats på nummer 2.

Har vært nogen lunde i din posisjon for noen måneder siden, mitt valg var at jeg droppet alle siden jeg likte meg fint sånn som jeg hadde det, altså singel.

Lenke til kommentar

Jenter som generelt er hard to get er bare å styre unna.

For alt du vet så kan det være at hun(3) holder på med 10 samtidig som at du holder på med 3. Derimot, hvis du virkelig hadde hatt en kraftig forelskelse så hadde du uten tvil gått til nummer tre med en gang. Derfor tviler jeg mer på om du og denne tredje jenten i det hele tatt hadde greid å ha ett forhold i over 1 uke.

Til syvende og sist er det personligheten så teller, utseende dabber ned på viktighetsskalaen jo lengre du er med henne uansett. Derfor er nummer tre ett naturlig valg, men om hun er en jente som driver leker med gutter og er skikkelig bitchy så bare dropp henne og sats på nummer 2.

Har vært nogen lunde i din posisjon for noen måneder siden, mitt valg var at jeg droppet alle siden jeg likte meg fint sånn som jeg hadde det, altså singel.

Jeg har bestemt meg for jente nummer tre. Hadde egentlig det fra dag én, men lurte bare på om jeg kunne holde på med andre i tilfelle det gien jeg har som sagt bestemt meg, nummer tre er hun jeg skal satse på. Og hun er ikke så bitchy som jeg har gitt inntrykk over her(var bare litt frustrert og brukte litt for sterke ord) og hun leker ikke med andre gutter. Det er bare noe jeg vet, hun holder ikke på med gutter som man vanligvis gjør. Ikke vet jeg hvorfor, selv om hun kunne fått seg hvem som helst så er hun bare ikke så interessert i gutter(ikke misforstå, hun liker gutter). Og uansett hvis det blir et forhold, og det varer i en uke, 7måneder 3år eller hele livet, så vil det være et forsøk verdt og en fin erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...