Inger B Øyen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Kraftig redskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Herlig bilde flott med prammen i bakgrunnen litt trangt utsnitt kansje det var nødvendig her Lenke til kommentar
Inger B Øyen Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Helt klart et trangt utsnitt, men måtte bare bli sånn - masse uromomenter ville blitt med om ikke! Takk for kommentar:) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Veldig likt bilde som nabobilde, fin komposisjon, med skarp fortøyingsbolt og flott med båten bak. Jeg likte faktisk det trange utsnittet, du får med det du skal og ikke noe mer, veldig bra. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fin kaidetalj her også. Rimnelig midtstilt denne med. Prammen i bakgrunnen hjelper litt. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Et flott bilde. Fin billedvinkel, fin blender som får fokus og bluring til å fungere fint. Liker dette. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Liker komp, Klart og fint bilde,Tanken med båten er god,men så tett på fortyret den vel litt heller Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Stilig, likte dette motivet kjempegodt. Flotte farger var det også. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ingen ting å utsette på den tekniske gjennomføringen av bildet, men jeg blir ikke helt fortrolig med sentreringen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Enkelt og greit og ikke noe negativt i det.maritimt som jeg har sett så mang en gang,men da før en hadde kamera;) Lenke til kommentar
Inger B Øyen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Takk for alle kommentarer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg