geggi2 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Når jeg kobler meg opp på norgeshub-ip.no så blir jeg koblet ut for jeg får meldingen: You are either not running DC++ or you are hiding your DC++ tag. Så blir jeg koblet ut. jeg kjører med en Zyexel prestige 304 gareway og brannmur mot internett og har åpnet to porter direkte ut på routeren. Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Jeg bruker direct connet og det virket tidligere i dag. Så tok de ned huben. etter det kom jeg ikke inn igjen. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Prøvd å oppdatere DC++ versjonen din? v0.261 ble nylig sluppet Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Jeg var så dum at jeg trodde DC++ var det samme som neo modus direct connect. Nå skjønner jeg tegninga!!! Er det noen måte jeg kan få de delevise nedlastingene fra direct connect til å bli overtatt hos DC++ ? Lenke til kommentar
bert Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Det ser ut som om du bruker feil klient. Kanskje de har endret reglene i hub'en, slik at du nå må bruke DC++. Hvis du ikke bruker det fra før, så kan du hente det ned her: http://sourceforge.net/projects/dcplusplus Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 kan ikke finne lista fra nmdc slik at jeg får med nedlastingene mine til dc++. eg finner ike fila selv om jeg har søkt i XP og brukt import funksjonen for å finne fila. Noen tips om den har et annet navn slik at jeg må rename den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå