Morten Ellingsen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 "metallic" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott motiv dette Morten, fine farger og gode detaljer på flua. Ringer deg til uka. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott makro igjen. Topp skarphet, eksponering og komp. Liker dette. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Stilig fluemakro. Gode farger og godt fokus. Insektet er i det gyldne snitt, men likevel synes jeg komposisjonen er noe høyretung. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hm..denne har jeg ikke sett før. Supert dette her. Likte veldig godt farvene, spesielt i planten. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Klar og fin makro,noe med komp som er nevnt. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Hm..denne har jeg ikke sett før. Supert dette her. Likte veldig godt farvene, spesielt i planten. Nei denne har du nok ikke sett. Dette er en helt spesiell art som bare trives på et lite tettsted i Modum, hehe.. Takk for kommentaren Harald. Har hatt et lite fnugg på linsa ser jeg. Undersiden av flua ser litt "tåkete" ut, men skitt au. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skarpt og fint bilde, men jeg ville ha økt kontrasten litt, det fremstår litt blast for meg. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Synes kompen er balansert, flua bra plassert i flaten, balanse i og med bakgrunnen, det lyse grønne, som bidrar til det i mine øyne. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Her synes jeg det ble litt for mye luft på venstre siden, eller et bilde i kjent Morten Ellingsen kvalitet Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kjempe bra Morten.Vilket macro objektiv?Må vist få meg slikt selv etter hvert ja;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skarp og flott flue, fint lys og gode farger. Ville nok ha gått for et tettere utsnitt, med noe beskjæring på alle kanter - synes særlig at blomsten og det lyse feltet øverst får for mye fokus slik det er nå. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette ble flott ! Synes du har truffet meget bra med både skarpheten, kompen, lyset og fargene her. Ville kanskje kuttet litt av venstre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg