Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har følelser for ei jente

Anbefalte innlegg

Har blitt litt kjent med ei jente gjennom et opplegg som varte i 7 dager. Ingen snakket noe i starten, men utover så snakket vi litt mere, særlig en dag. Å det var vell første dagen når jeg så henne at jeg fikk litt bakoversveis, hun var det nydeligste jeg noen gang hadde sett. Å etter at vi pratet litt, ble jeg helt vilt forelsket i henne. Men igår reiste vi begge ifra opplegget å nå sitter jeg å tenker på hvordan jeg kan komme i kontakt med henne igjen, har så sykt lyst til å bli bedre kjent med henne. Tidligere så tenkte jeg at jeg kanskje var homofil, på grunn av at jeg aldri har vært forelsket i ei jente. Jeg er 17 år. Noen som veit hva jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med henne , Om du vet navnet hennes finn henen på facebook og kanskje avtal og møtes en gang , dra ut og spise eller kino , Eller om dere bare skal møtes for og være sammen gå en tur eller lingende ,

Er bare og stå på litt men ikke mas og press for mye , Ta det rolig og se åssen det går , er interessen fra begge sider går det ann og trå på litt

dette finner du ut av ettervært som du ha pratet med henne og kanskje fått være med henne

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...