fantaorange50ore Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har blitt litt kjent med ei jente gjennom et opplegg som varte i 7 dager. Ingen snakket noe i starten, men utover så snakket vi litt mere, særlig en dag. Å det var vell første dagen når jeg så henne at jeg fikk litt bakoversveis, hun var det nydeligste jeg noen gang hadde sett. Å etter at vi pratet litt, ble jeg helt vilt forelsket i henne. Men igår reiste vi begge ifra opplegget å nå sitter jeg å tenker på hvordan jeg kan komme i kontakt med henne igjen, har så sykt lyst til å bli bedre kjent med henne. Tidligere så tenkte jeg at jeg kanskje var homofil, på grunn av at jeg aldri har vært forelsket i ei jente. Jeg er 17 år. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ta kontakt med henne , Om du vet navnet hennes finn henen på facebook og kanskje avtal og møtes en gang , dra ut og spise eller kino , Eller om dere bare skal møtes for og være sammen gå en tur eller lingende , Er bare og stå på litt men ikke mas og press for mye , Ta det rolig og se åssen det går , er interessen fra begge sider går det ann og trå på litt dette finner du ut av ettervært som du ha pratet med henne og kanskje fått være med henne Lykke til =) Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Takk for svaret! MEN det som er litt dumt er at jeg er litt stille, å hun er litt verre en meg igjen:/ hun er litt eldre en meg, 17,5 er det en ulempe for meg? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Forresten har noen noe forslag til hva jeg kan skrive til henne, for å få igang en samtale? hvis noen har så er det best om du sender i pm. I tilfelle hun er på diskujon.no å finner ut at det er jeg som har skrevet dette. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 ''Hei ;D Var koselig å snakke med deg sist'' Tja om hun finner det ut så tror jeg i såfall hun bli positivt overrasket Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Hun er opptatt:( er det noe vits i å prøve seg allikevel? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Neppe. Vent til bikja har latt katta (musa?) ut av buret. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Selvfølgelig prøver du deg ikke på noen som har kjæreste, hvis du har det minste respekt for deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå