DementedAlbino Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Som emne sier. Vil gjerne spille doom 3 igjen, så er det mulig å få dette til xbox 360? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hadde vært sweet, men tror ikke det. Ikke hørt dem har relansert det på xbox. Lenke til kommentar
dorffy Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du kan jo finne doom 3 til originale xbox og bruke det i din 360. Fungerer hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Da blir det kjøp av doom 3 til første utgaven av xbox. Men trenger jeg gjøre noe spesielt, eller virker det så snart jeg setter det i min x360? Er jeg for eksempel avhengig utav netttilkobling osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du må ha en X360 med harddisk for å spille av orginale xbox-spill. Maskinen må kanskje også laste ned en oppdatering for å spille av xbox-spill. Denne oppdateringen kan også lastes ned fra xbox.com, men da trenger du å brenne en CD/DVD for å få oppdateringen over på x360-maskinen. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 eller bare koble x360 til xlive, så slipper du det cd styret Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Jeg skal ikke på nett med denne xboxen, den er modifisert og jeg ønsker ikke nyeste dash på den heller. Men så lenge jeg kan laste ned selve oppdateringen og legge det på en usb/cd så er det ikke noe problem. Er det "backward compatibility update" jeg trenger? I så fall er den jeg fant datert i 2008, og muligens noe utdatert nå. Mon tro om doom 3 selges noen steder en søndag? :-) Er der en liste over hvilke spill som er tilgjengelig fra første generasjon xbox til nye 360? Virker for eksempel oddworld stranger's wrath? I så fall blir jeg ekstremt glad:-) Endret 7. august 2011 av svortevik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Men så lenge jeg kan laste ned selve oppdateringen og legge det på en usb/cd så er det ikke noe problem. Er det "backward compatibility update" jeg trenger? I så fall er den jeg fant datert i 2008, og muligens noe utdatert nå. Det er nok den nyeste versjonen. Microsoft har ikke oppdatert bakoverkompatibiliteten på flere år. For å få tak i Doom 3 må du nok på nettet, mest sannsynlig på ebay. Det letteste er vel strengt tatt å skaffe seg pc-versjonen, som kan kjøpes digitalt. Liste over hvlike xbox-spill som kan kjøres på X360, finnes på wikipedia. Stranger's Wrath er ikke kompatibelt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Plukket opp doom 3 på finn i dag for en 50 lapp, så da var det greit. Stranger's Wrath ser ut til å komme i en oppdatert utgave til PS3, så da blir det nok kjøp der når det er ute:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå