Strangonline Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei, Jeg kunne tenkt meg å forbedre engelskkunnskapene mine, samt oppholde meg et år i USA. Og i den anledning fant jeg dette programmet som i og for seg så relativt bra ut. Jeg har allerede en bachelor, så dette er "kun" for å forbedre språkferdighetene mine og for å se om jeg har lyst til å ta masteren i USA. Jeg har prøvd å gjøre litt research, men finner ingen erfaringer osv. Derfor lurer jeg på om det er noen som har vært borti disse programmene og om det er å anbefale? Lenke til kommentar
Sjøtispe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei, Jeg kunne tenkt meg å forbedre engelskkunnskapene mine, samt oppholde meg et år i USA. Og i den anledning fant jeg dette programmet som i og for seg så relativt bra ut. Jeg har allerede en bachelor, så dette er "kun" for å forbedre språkferdighetene mine og for å se om jeg har lyst til å ta masteren i USA. Jeg har prøvd å gjøre litt research, men finner ingen erfaringer osv. Derfor lurer jeg på om det er noen som har vært borti disse programmene og om det er å anbefale? Nei, det har jeg ikke, men jeg har mer enn nok dårlig erfaring med EF - og jeg vil anbefale deg å styre unna. Da hadde jeg heller valgt å ta noen studiepoeng ved et engelskspråklig universitet, fremfor å melde meg inn gjennom en organisasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå