Long Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei, forum. Her er scenariet: Jeg logger på min amerikanske PSN-konto på PS3-en og laster ned Persona 3 Portable. Så vil jeg ha spillet overført til min PSP, som min europeiske hovedkonto er knyttet til. Spørsmålene er som følgende: 1. Hvordan overfører jeg P3P til PSP-en? 2. Må jeg bruke min amerikanske PSN-konto på PSP-en for å kunne spille P3P? Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hei, forum. Her er scenariet: Jeg logger på min amerikanske PSN-konto på PS3-en og laster ned Persona 3 Portable. Så vil jeg ha spillet overført til min PSP, som min europeiske hovedkonto er knyttet til. Spørsmålene er som følgende: 1. Hvordan overfører jeg P3P til PSP-en? 2. Må jeg bruke min amerikanske PSN-konto på PSP-en for å kunne spille P3P? Takk for svar på forhånd. Nei.. du må bruke en amerikansk psp.. eller en psp med amerikansk firmware... Fordi Sony er så kule, og synes kundene sine er er de beste i verden. ..ikke helt sikker på om det er umulig å spille ad-hoc mot en amerikansk psp.. regner jo med det, men hvem vet.. Lenke til kommentar
Long Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Ah, så surt. Takker for svaret da! Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 "Surt" var ikke ordet jeg ville brukt, men.. ja.. Det er en grunn til at cfw blir brukt, for å si det på den måten.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå