Tove Iren Torland Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Den Blå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott lys du har fått i dette motivet, men det ser ut til - på min skjerm i alle fall - at fokuset i hovedsak er på strået? Kanskje meningen? Det tok seg uansett veldig godt ut, sylskarpt fra topp til bunn faktisk, ser nesten litt pussig ut, men absolutt interessant, hmm?:-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg synes det ble stilig, selv om det er strået som kom i fokus og Nymfen ble ganske difus Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sitter som et skudd, med fokus på øyet og bena. Lekkert motlysfoto. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Kunne tenkt meg mer skarphet på insektet selv om det ser ut som øyet er skarpt. Ville også kuttet litt i toppen da komposisjonen da fungerer bedre i mine øyne. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Meget fint fokus og bilde ingen tvil om det,har muligens med størelsen på bilde og gjøre for blåfargen på kroppen virker som den flyter ut ? Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Liker lyset, motivet, vakkert er det. Savner at refleksen er mer i det gylne snitt. Har du mer å gå på nede så løses det. Kan se ut som du har et deler av lite insekt nederst på strået ? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Stilig komp. og skarpt fokuspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg