ragev Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Her om dagen kom det en pressemelding (gjengitt på hw.no) om at ASUS kommer med et HD 6770 DirectCu Silent i løpet av høsten. Jeg ser at Gigabyte allerede har lansert et slikt kort til under tusenlappen. Noen som har noen erfaring med dette eller har andre tips til lydløse / svært stille kort i denne prisklassen? - Vegar Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dette er nok det beste alternativet du finner, du kan gå opp til Powercolor HD 6850 SCS3, som også er passivt kjølt. Prislappen blir da på 1550 kr, som er et godt hopp opp i både pris og ytelse. Lenke til kommentar
ragev Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Takk for tipset. Det kortet kjente jeg ikke til. Alternativene er altså med poengberegning fra graphicscardbenchmarks.com: 0-alternativet: 4650 med 71,56 poeng. gratis. alternativ 1: 6770 med 140,30 poeng. ca 950,- alternativ 2: 6850 med 179,38 poeng. ca 1500,- Skal gruble litt på hva jeg går for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå