trondwestby Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Stokkand-portrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dette ble et kjempefint nærbilde Trond! Lyset, detaljene - virkelig stor formidling dette! Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 En svært vakker stokkandhunn og meget godt komponert. Høyeste terningkast syns jeg blir for mye her uansett at det er solid og kvalitetsmessig meget bra. Så ærlig må jeg få lov å være:-) Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bra skarphet i bilde, og ellers et nydelig portrett! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Knallbra Trond. Et virkelig flott portrett. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ditt lave standpunkt, nærheten, posituren, flott!! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott dette av stokkanda flott og nært Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Komposisjon og nærhet skaper god intensitet i bildet. Tiltalende og naturlige farger. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flott billedvinkel, fint utsnitt og topp skarphet. Fargene ser litt bleke ut på selve anda selv om nebbet virker riktig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nydelig bilde.Er vist bare meg men stemmer dette blåstikket? Okke som en flott komp og nærhet;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nært og veldig fint! Liker blendervalget som gir så flott fokus på hodet og fronten av fuglen. Den rolige bakgrunnen har perfekt farge og fremhever fuglen godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg