May-Brith.O Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Blader i motlys Bildet er fjernet. Har ikke gjort særlig med dette bildet utover cropping. Usikker på både motiv og utsnitt her faktisk - samt muligens et par andre ting, men vel - sånn det ofte kan være kanskje? Takker på forhånd for råd og innspill. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Et enkelt og flott motiv, muligens et lite kutt i toppen hadde hevet det, men syntes det er flott. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Tusen takk, Tove, og det samme til deg, Håkon. Er vel nokså enig i et kutt i toppen her. Har laget klart et i breddeformat og i noe større størrelse enn denne. Tenker å laste opp neste gang Ellers følte jeg det ikke gjorde seg med skarpning til dette motivet, men mulig jeg tar feil. Ønsker dere en hyggelig fredagskveld. Lenke til kommentar
Arild Thømt Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ganske bra komposisjon,kanskje kuttet noe nede for og fjerne bladene på bakken,ville kanskje åpnet noe mer på blender,for enda glattere bakgrunn.f.eks. blender 4 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Enkelt men flott fargespill i et fint komp. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Takk skal du ha, Morten. Glattere bakgrunn, Arild?, Jo, kanskje, men jeg ønsket mest skarphet på bladene, og da blir det som kjent valgets kvaler:-) Jeg ser et poeng i å kutte noe bort av bladene sånn at de i motlys blir stående mer alene, men ellers er dette blader som er i toppen på en ca 1,5 meter busk. Ikke godt å se sånt da:-) Ditt forslag åpner uansett for flere enn ett motiv, flott! Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg