Joffer Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har et AOpen AK97D-400VN hovedkort, og kjøpt meg 2x245 DDR333 brikker (sammen med XP2500+ Barton). Jeg har satt begge minnebrikkene i DIMM1 og DIMM2 slottene. DIMM1 og DIMM3 er blåfarget, mens DIMM2 er sort. Er det samme hvilkne slotter RAM'n står i for å oppnå "DUAL-DDR Channel"? Stod lite om det i manualen - virket som at det var samme F hvor de stod...?? Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 1+3 eller 2+3 er dual.. 1+2 er single. Lenke til kommentar
aedi Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 burde stå et sted i manualen... men som nevnt tidligere 2+3 eller 1+3 er dual.. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Og jeg har satt 1+2... da får jeg boote ned og bytte rundt... Update: Med 1+3 så var DUAL DDR mode operativt, "fin" melding under POST om at det er aktivert. Dette er en MEGET VIKTIG DETALJ AOpen har glemt å opplyse om i manualen/heftet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå