Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis første gang ikke går så bra ... Nok til å ødelegge?

Anbefalte innlegg

Ganske teit at jeg spør om dette, egentlig, og om jeg bare venter, får jeg vel det eneste svaret som betyr noe for meg uansett. Likevel, jeg må spørre.

Om første gang man ligger med noen ikke går særlig bra, er det nok til å ikke ville fortsette å holde på med noen en (før sex) likte veldig godt?

Han vet at jeg ikke har særlig mye erfaring, og jeg er sikker på at han (utrolig nok) hvertfall likte meg før. Har ikke egentlig fått enstydelige signaler på noe annet nå i etterkant heller, men en sånn veldig sterk følelse av at han umulig kan like meg lenger, når jeg var så dårlig :( Det at han skulle like meg var fra før av ikke logisk, og nå er det på en måte enda mindre sannsynlig. Også vet jeg ikke om en (veldig hyggelig) sms-samtale siden sist egentlig er en positiv greie, eller om det bare er sånn pliktsamtale, fordi vi uansett må fortsette å være venner pga. felles venner.

Så, bare for å spørre noen: Er dårlig sex første gang for dere nok til å like en person mindre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med han du, han er den enesste som kan si deg om han liker deg mindre eller ikke.

For å besvare spm ditt; nei, "dårlig" sex får meg ikke til å like en person mindre. Men vedvarende dårlig sex kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Er nysgjerrig på hvorfor og hvordan du som jente konkluderte med at du var dårlig i senga?

Som jente skal det godt gjøres at du kan gjøre noe som kan kritiseres med at "du var dårlig i senga" av noen andre enn deg selv.

Er du sikker på at du ikke er overkritisk til dine egne prestasjoner, de forventninger du tror sekspartnerens hadde og at du har totalt feilvurdert situasjonen?

Det var vel like gjerne han som "sviktet" mens du tar på deg skylden?

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Takk for svar! Ble litt lettet nå, men ja, jeg må nok snakke med ham - eller hvertfall finne ut om han fortsatt liker meg.

Hm ... Overkritisk til egne prestasjoner? I mange sammenhenger er jeg nok det, men i dette tilfellet er jeg helt realistisk. Grunnen til at jeg vurderer at det var jeg som var dårlig er rett og slett at jeg var sykt nervøs og veldig anspent, jeg var sikkert altfor passiv, og var bare veldig, veldig usikker på hvordan man gjør, hva som er vanlig, liksom. Med lyder, bevegelser, alt. Det var bare min andre gang, så jeg må jo bli sikrere etter hvert, regner jeg med, men denne gangen var det jeg som ikke strakk til, og dét er ingen feilvurdering :) Ingenting feil med ham! :)

Jeg er ganske "privat" av meg, er ikke vant til å være i situasjoner hvor jeg må innrømme at jeg kanskje ikke har så god selvtillit som jeg later som. Derfor føles det veldig skremmende når jeg skjønner at jeg kanskje burde sette ord på noe av usikkerheten for å kunne bli mer trygg. Én ting er på internett og i min egen dagbok, men til personer jeg kjenner, er glad i og liker (og vil skal like meg), er det ganske annerledes. Nå har jeg selvsagt ingen planer om å buse ut med alle feilene jeg ser på meg selv, det vil jeg ikke engang skrive om - men kanskje jeg bør forklare at jeg virkelig er usikker på dette området :hmm:

Igjen, takk for svar! :D

Endret av Little Miss Trouble
Lenke til kommentar

Først av alt, man er 2 i senga. Det er andre gangen din, og første gangen med denne personen.

Du sier, jeg siterer: "jeg var så dårlig".

Vær snill med han og deg selv. Dette er førstegangssex. Ikke forvent noe annet enn det. Ikke klandre deg selv unødig!

Vær åpen med han, rett og slett. De fleste gutter syntes nok det er ganske yndige greier å ha uerfarne jenter i senga. Spill på det er mitt tips! La han lede deg litt? Vis interesse for å bli bedre! Gjør noe du føler deg komfortabel med i begynnelsen, så tar du det derifra!

Men du forteller ikke så mye, selv til oss. For alt jeg vet kan fyren være player til tusen, og han har allerede begynt å knulle hu andre han dreiv med. (ser du, nå overanalyserer jeg. Om du skjønner tegninga)

Lenke til kommentar

Logaritmemannen: Det var egentlig et ganske så beroligende svar. Du har rett i at jeg overanalyserer, og jeg håper jeg klarer å slutte med det, eller i det minste tone det ned en del, etter hvert.

Helpsomer: Hm, takk. Du har nok rett i det med forventningene. Ikke for at jeg egentlig forventer noe som helst, men jeg tenkte nok at han hadde noen forventninger, og at jeg ikke klarte å innfri disse. Det er ganske urettferdig mot ham, for han holdt rundt meg i en stor klem hele natta, og har ikke gjort noe for å få meg til å føle meg utilstrekkelig. Men klart jeg skal vise interesse for å bli bedre! Interessen er på plass. Har faktisk kjøpt meg en bok :!: (hvor kleint er ikke det, liksom ... :roll: ), men åpenhet og det å la han lede meg litt er nok en god idé.

:blush: Sant at jeg ikke forteller så mye ... Litt redd for å publisere for mange detaljer ;) Men vi har veldig nære felles venner, særlig ei som er svært ærlig av seg, så jeg vet at han ikke er noen player (selv om jeg har overanalysert såpass at jeg har stilt spørsmålstegn ved det også!);)

Fikk forresten nettopp melding av ham ... Tror jeg må legge bort usikkerhet og tanker om at han ikke liker meg! :yes::thumbup::new_woot::D:love:

Endret av Little Miss Trouble
Lenke til kommentar

Sexen blir, i min erfaring, mye mer spennende og interessant hvis begge har ønsker og deltar mer eller mindre aktivt.

Det tror jeg på! Er vel mye derfor jeg vil bli tryggere (+ at jeg selvsagt vil være aktiv, ha ønsker og ha det gøy selv også da).

Litt vanskelig akkurat nå, vet jeg må bli tryggere. Vet jeg kan bli det etter hvert, om jeg bare kan tro at han liker meg. (Jeg tror det ikke helt likevel akkurat nå, men neste gang vi møtes finner jeg ut av det, og da skal jeg slå meg til ro med det jeg finner ut. Ikke tenke mer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...