SirTommy Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei Jeg skal oppgradere pc'n min iløpet av høsten evt Q1 2012. Jeg skal bytte ut Cpu'en min, en Q9300, hk, og minne. Da lurer jeg på, skal jeg handle i5 2500k nå eller skal jeg vente å se hvordan de nye prossessorene blir? Når kommer de? Dette er en gaming-pc og disse elementene jeg nå skal bytte bør helst vare endel år. Skjermkortet jeg har er Radeon 5870, og det tenker jeg bytte ut neste år. Jeg er altså litt rådvill just nu. Jeg kommer til å game BF3 i høst og da tror jeg det vil være greit med en kraftigere PC enn jeg har. Men dersom de nye CPU'ene som kommer vil være verdt å vente på gjør jeg selvfølgelig det. Synspunkter? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Tror nok du bør vente og se hva AMD Bulldozer vil by på. Ifølge ryktene er det ganske spennende. Ta en titt på denne tråden for info. samt nye oppdateringer. Edit: Sandy Bridge-E vil vel også lanseres tett opp mot Bulldozer. Regner med begge alternativ kan skaffes iløpet av Oktober. Endret 5. august 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 sandy bridge-e vil være 20% bedre enn sandy brdge, har hørt mye om det, men ivy bridge kommer i q1 2012, du kan du vente med å opgradere til disse kommer Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Hm da tror jeg at jeg venter på Ivy bridge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå