Gå til innhold

Sommerens nettutgivelser (3DS, DSi, PC, PS3, PSP, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker den nye punktbaserte stilen - det gjorde det mye lettere å få en oversikt over spillene! Flytende tekst har så klart sine fordeler også, men jeg kjenner at dette ble mer oversiktlig.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Jeg liker den nye punktbaserte stilen - det gjorde det mye lettere å få en oversikt over spillene! Flytende tekst har så klart sine fordeler også, men jeg kjenner at dette ble mer oversiktlig.

Jepp -samtidig ble artikkelen usedvanlig uinteressant å faktisk lese.

Kan også nevne at Insanely Twisted Shadow Planet bruker musikk fra Dimmu Borgir i spillet. Bare sånn at vi får den norske kvota :p

Lenke til kommentar

Jeg installerer Cthulhu Saves The World akkurat nå og fikk med Breathe of Death VII gratis. Det er kanskje verdt å nevn. ;)

Har nesten spillt igjennom Cthulhu Saves the World og det er fantastisk, og de har inkludert så mye humor og lignende. Description av forskjellige enemies er også genialt. (husk å lese på Fire Fairy)

Har ikke prøvd Breath of Death VII enda, men tenker nok det er noe av det samme.

I et par ord: Absolutt verdt det!

Lenke til kommentar

Digger humoren i Cthulhu Saves The World. :p

Selve gameplayer minner veldig mye om old-school Final Fantasy og (kanskje mer) Dragon Quest, men det er jo en stor bonus. :) Jeg spiller for øvrig med Director's Commentary. Lærer mye rart der. For eksempel har de en bro vi kan gå under ganske tidlig for å vise frem motoren, men det er svært få anmeldelser som bryr seg om det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...