Joachim_F Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Her er sommerens mange spillutgivelser på nettet. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bildet av From Dust kan ikke være riktig, om det da ikke er jeg som har gått glipp av et hemmelig brett Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du har ikke fått med deg Choice of Intrigues, oppfølgeren til Choice of Romance som jeg mener dere hadde med for noen måneder tilbake Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Eeeeek! Noen som har prøvd Panzer Corps? Er den alt det vi vil at Panzer General skal være i 2011? Endret 5. august 2011 av radiohodet Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Anmeldelse av Panzer Corps kommer, men så langt ser det veldig bra ut. Multiforce: Takk, fikset. Shampoo: Takk for tips. Skal legge det i lista for spill å nevne neste gang. Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvorfor tar dere ikke med utgivelser på iOS? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Er nok Panzer Corps som ser mest interessant ut der! Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bildet av From Dust kan ikke være riktig, om det da ikke er jeg som har gått glipp av et hemmelig brett det kallset concept art er bare for og visse iden trenger ikkje visse nøyaktig fra spillet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg er stor fan av Let's Golf 3D til 3DS. Har brukt en god del timer på det, for å si det mildt. Det ser ut som et vanlig golf-spill, men har en del finesser som rare baner, og alle folkene har et triks hver. En kan stoppe vinden, en stopper ballen på green'en osv. Anbefales. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg liker den nye punktbaserte stilen - det gjorde det mye lettere å få en oversikt over spillene! Flytende tekst har så klart sine fordeler også, men jeg kjenner at dette ble mer oversiktlig. Endret 5. august 2011 av MiSP Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg installerer Cthulhu Saves The World akkurat nå og fikk med Breathe of Death VII gratis. Det er kanskje verdt å nevn. Endret 5. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg liker den nye punktbaserte stilen - det gjorde det mye lettere å få en oversikt over spillene! Flytende tekst har så klart sine fordeler også, men jeg kjenner at dette ble mer oversiktlig. Jepp -samtidig ble artikkelen usedvanlig uinteressant å faktisk lese. Kan også nevne at Insanely Twisted Shadow Planet bruker musikk fra Dimmu Borgir i spillet. Bare sånn at vi får den norske kvota Lenke til kommentar
Baini Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg installerer Cthulhu Saves The World akkurat nå og fikk med Breathe of Death VII gratis. Det er kanskje verdt å nevn. Har nesten spillt igjennom Cthulhu Saves the World og det er fantastisk, og de har inkludert så mye humor og lignende. Description av forskjellige enemies er også genialt. (husk å lese på Fire Fairy) Har ikke prøvd Breath of Death VII enda, men tenker nok det er noe av det samme. I et par ord: Absolutt verdt det! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Digger humoren i Cthulhu Saves The World. Selve gameplayer minner veldig mye om old-school Final Fantasy og (kanskje mer) Dragon Quest, men det er jo en stor bonus. Jeg spiller for øvrig med Director's Commentary. Lærer mye rart der. For eksempel har de en bro vi kan gå under ganske tidlig for å vise frem motoren, men det er svært få anmeldelser som bryr seg om det. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er vel nevnt plenty andre plasser, men kjøp Humble Bundle (PC) ! Om du liker spilla eller ei, kjøp det. 12 (13 inkl Minecraft demo) spill til prisen du måtte ønske. http://www.humblebundle.com/ Det er uansett en sak vi bør støtte opp om (Indie, ingen DRM, veldedighet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå