annki123 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei Jeg skal kjøpe meg ny mobil men aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg har nokia N97mini i dag og har ikke vert fornøyd med den i det heile tatt. Jeg vil ha ein mobil som er enkel å bruke har kun hatt nokia dei siste 7 årene så aner ikke hvordan andre mobiler er. Jeg bruker mobilen til vanlig telefon, sms, bilde, spill, og internett, skal kunne slå av mobilt internett og kun bruke hjemme internettet på den, siden jeg har kontantkort, bruker ikke ringe så mye og da lønner det seg ikke med abonemang. Håper noen kan hjelpe meg for det er så mang telefoner der ute så vanskeli å finne noe. Telefonen må vere litt enkel å bruke Takker for hjelpa Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tja, det er vel mer og mer telefoner med android som er på vei inn. Du kommer raskt inn i det, selvom du er vandt med nokia. Ta en titt på ulike samsung, Sony Ericsson og HTC-telefoner med android. Android "operativsystemet" tillater alt det du ønsker uten problem, og mye mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå