Gå til innhold

[Løst] Nye vifter


Lakshmi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk nettopp det nye kabinettet Corsairs 800D) mitt i posten, og ble ferdigmontert i går.

Kjører vannkjøling på CPUen.

 

Imidlertid er jeg på utkikk etter noen nye vifter, gjerne noen med blå LED lys, for å piffe fargene opp litt.

Viftene må være 140mm og 120mm.

 

Imidlertid klarer jeg ikke å finne noen vifter i tilsvarende farger på noen nettbutikker her til lands. Ser det eksisterer en tråd i forumet over ulike utenlandske nettbutikker, men av erfaring så har jeg ikke så heldige opplevelser med dette.

 

Jeg lurte derfor på om det var noen som vet om en "god" norsk nettside som selger 140- og 120mm vifter med blå LED lys? :)

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

takk for svar!

 

Ja, jeg har tidligere vært innpå komplett, og sett på 120mm viftene. Likte spesielt godt den Silverstone vifta. Imidlertid fant jeg ikke noen 140mm vifter, du vet ikke tilfeldigvis om en nettbutikk som selger dem?

 

Ser helst at jeg kan kjøpe alle viftene i en og samme forsendelse, så slipper jeg så "utrolig mye" i fraktkostnader:)

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Nok en gang, tusen takk for raske svar og hjelp! :)

 

Helt ærlig så synes jeg de viftene så litt "harry" ut:P

Men det er mulig at jeg kanskje heller nøyer meg med en knallsvart 140mm vifte (som står til resten av kabinettet) og dermed fyller ut de andre spottene med 120mm Silverstone/Zalman vifter. Tror det kanskje har potensial til å bli bra:)

 

Hva tror du?:)

Lenke til kommentar

Takk for linken! Da blir det snart nye vifter!

 

Imidlertid hvilke av de 120mm viftene du linket vil du anbefale? Zalman eller silverstone?

I samme slengen; hvilken 140mm, svart/svartish, vil du anbefale?:)

Silverstones vifter er knall for kabinettvifter, mye bedre enn noe annet du kan finne for inntak. For uttak vil enhver 140mm på 1200RPM eller høyere virke veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...