Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig sted å legge det ut.

Men jeg så gjennom forum wars bildetråd 2011 eller noe sånt, og skulle se på siden før siste side og fikk denne meldingen:

Advarsel: Det er noe som ikke stemmer!

www.diskusjon.no innholder innhold fra iron-maiden-pictures.co.tv, som er et nettsted som er kjent for å distribuere skadelig programvare. Datamaskinen din kan få virus hvis du besøker dette nettstedet.

Google har oppdaget at skadelig programvare kan bli installert på datamaskinen din hvis du går videre. Hvis du har besøkt dette nettstedet tidligere eller stoler på nettstedet, er det mulig at det nylig har blitt kompromittert av en hacker. Du bør ikke fortsette, og kanskje heller prøve igjen i morgen eller navigere et annet sted.

Vi har allerede varslet iron-maiden-pictures.co.tv om at vi fant skadelig programvare på nettstedet. Hvis du vil lese mer om problemene vi oppdaget på iron-maiden-pictures.co.tv, kan du gå til Googles Diagnoseside for nettsikkerhet.

Hva betyr dette? Er pc'en min infisert eller noe? Eller er det diskusjon.no som er det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er riktig sted å legge det ut.

Men jeg så gjennom forum wars bildetråd 2011 eller noe sånt,

Hai,

Der er korrekt at denne webside som du nevner blir blokkert av Browser/google (Tjenesten: Safe Browsing) fordi den kan inneholde angripende skadelig data. Hvorvidt de bildene fra websiden som er postet her i forumet er infisert burde sjekkes.

En direkte fare er ikke tilstede, sälenge du ikke surfer til det nevnte webstedet eller downloader bildene.

Endret av TheGenius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...