Eirikphoto Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tyrifjorden i kveldsmodus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nydelig stemning liker lyset ,fargene og flott med gresstråa i lyset/vannet Gir høgest poeng for dette liker eg veldi godt Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dette var virkelig flott, et stemningsfullt og varmt bilde, Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 - Tusen takk, Tove Iren - Takk, Kjell Arne Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei Erik,Fint bilde med fin stemning og lys,muligens kutt bort det som er igjen av det enne treet til venstre,derpå litt i topp,om du har noen redigeringsmulighet ville eg personligt gjort bilde tilnermelsesvis til et siluett bilde med sterke kontrasterSterkt lys/sterke farger.,men det er meg. Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Hei Erik,Fint bilde med fin stemning og lys,muligens kutt bort det som er igjen av det enne treet til venstre,derpå litt i topp,om du har noen redigeringsmulighet ville eg personligt gjort bilde tilnermelsesvis til et siluett bilde med sterke kontrasterSterkt lys/sterke farger.,men det er meg. Det å kutte ned det som er igjen av det treet til venstre kunne blitt bra Jeg har dessverre ikke så mye redigeringsmuligheter, bruker iPhoto bare, for har ikke fått skaffet meg photoshop enda. Men tusen takk for tips! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei Erik,Fint bilde med fin stemning og lys,muligens kutt bort det som er igjen av det enne treet til venstre,derpå litt i topp,om du har noen redigeringsmulighet ville eg personligt gjort bilde tilnermelsesvis til et siluett bilde med sterke kontrasterSterkt lys/sterke farger.,men det er meg. Det å kutte ned det som er igjen av det treet til venstre kunne blitt bra Jeg har dessverre ikke så mye redigeringsmuligheter, bruker iPhoto bare, for har ikke fått skaffet meg photoshop enda. Men tusen takk for tips! Jan Erik har for en tid siden på gamle digit lagt ut link til mange bra behandlingsprogram som kan lastes ned gratis.Hvet ikke om du muligens kan fine dei her på forum ved og søke litt omkring. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Supert. Mye flott lys å se ved denne fjorden, som du har fanger på en bra måte. Veldig bra syns nå jeg. Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Hei Erik,Fint bilde med fin stemning og lys,muligens kutt bort det som er igjen av det enne treet til venstre,derpå litt i topp,om du har noen redigeringsmulighet ville eg personligt gjort bilde tilnermelsesvis til et siluett bilde med sterke kontrasterSterkt lys/sterke farger.,men det er meg. Det å kutte ned det som er igjen av det treet til venstre kunne blitt bra Jeg har dessverre ikke så mye redigeringsmuligheter, bruker iPhoto bare, for har ikke fått skaffet meg photoshop enda. Men tusen takk for tips! Jan Erik har for en tid siden på gamle digit lagt ut link til mange bra behandlingsprogram som kan lastes ned gratis.Hvet ikke om du muligens kan fine dei her på forum ved og søke litt omkring. Tusen takk Vet du om det er for mac? Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Et godt bilde, stemningsfullt, herlig lys. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hei Erik,Fint bilde med fin stemning og lys,muligens kutt bort det som er igjen av det enne treet til venstre,derpå litt i topp,om du har noen redigeringsmulighet ville eg personligt gjort bilde tilnermelsesvis til et siluett bilde med sterke kontrasterSterkt lys/sterke farger.,men det er meg. Det å kutte ned det som er igjen av det treet til venstre kunne blitt bra Jeg har dessverre ikke så mye redigeringsmuligheter, bruker iPhoto bare, for har ikke fått skaffet meg photoshop enda. Men tusen takk for tips! Jan Erik har for en tid siden på gamle digit lagt ut link til mange bra behandlingsprogram som kan lastes ned gratis.Hvet ikke om du muligens kan fine dei her på forum ved og søke litt omkring. Tusen takk Vet du om det er for mac? Tror eg nok det gjør.ha en fin kveld/natt Lenke til kommentar
Eirikphoto Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Supert. Mye flott lys å se ved denne fjorden, som du har fanger på en bra måte. Veldig bra syns nå jeg. Tusen takk, Harald Et godt bilde, stemningsfullt, herlig lys. Tusen takk, Anne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg