Limeone Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg vil lage en blogg om livet etter voldtekten. Jeg vil lage den for å vise hvor vanskelig det er, slik at andre jenter kan kjenne seg igjen. Og jeg vil at de og andre skal vite litt om prosessen som skal til for å bli bra igjen. Samtidig vil jeg være ganske anonym, for jeg har ikke anmeldt dette og er redd for den personen som gjorde det mot meg om jeg legger ut med navn. Hvordan gå frem? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Opprett en gmailadresse som du ikke har noen ellers kobling til og hvor du oppgir et mer eller mindre feilaktig navn. Så besøker du wordpress.com eller tilsvarende tjenester og lager deg en blogg der uten heller å oppgi noen særlige/riktige detaljer der ved hjelp av den tidligere opprettede epostadressen. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Som nevnt over er nok dette det smarteste. wordpress.com er et godt valg, men husk å opprett en egen e-postadresse som du kun benytter til dette formålet. Du bør også tenke over alt du skriver på bloggen, slik at ingenting av dette kan spores tilbake til deg. Og hold den langt unna Facebook profilen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå