Øystein.F. Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du må vente litt lenger på nye turbaserte eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har hørt litt om blandet mottakelse av betaen så langt, så da er det nok et godt tegn at de utsetter lansering med en måneds tid. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Merkelig nok syns jeg dette er fantastisk! De sa at de garantert skulle slippe spillet til den 8. september, og heller fikse på ting etter utgivelsen, men de kom nok på fenomener som anmeldelser Uansett syns jeg dette er bra, ettersom det var nok å fikse på i betaen, selv om den eide! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noooooooooooooooooo! Da kræsjer enda flere spill. Dilemma! =( Skulle aldri tru det, men denne høsten blir det alt for mye spill :O Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Var selv i betaen, var mye som var uferdig. Skjønner utsettelsen. Men alt i alt så stortrivdes jeg. Blir nok et bra spill til slutt. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Deltok også i den første betafasen, og kan ikke annet enn å si meg enig med Lavizh og andre her. Utelukkende positivt at de tar seg ekstra tid til å finpusse sluttproduktet. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Er det tid nok til å legge inn skikkelig town view? Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Er det tid nok til å legge inn skikkelig town view? Innrømmer glatt at jeg håper litt på det Lenke til kommentar
FirstPrice Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Kan legge til at man får kjøpt HoMM V Gold Edition for en hundrings som igrunn er et røverkjøp. Skal selv innrømme at jeg ikke har spilt utvidelsespakkene selv om det er godt over et år siden jeg kjøpte heile greia. Spiller mest II & III Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Likte ikke helt HOMM5, selv om det er det som ligner mest på 3'rn spillmekanisk. Har ikke lyst å drive og spinne og zoome og dille med kamera for å få bra vinkel til enhver tid. Fixed isometric funker liksom best. Endret 5. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 btw, også betaen er flyttet til 16. august. Det er altså da den starter, ikke slutter,i følge deres facebook-side- Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bra! det trenger mye polerings middel fårsat Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Heroes VI er utsett Utsett eller utsatt? Endret 5. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Heroes VI er utsett Utsett eller utsatt? Utsett på nynoregsk. Det er sjølvsagt positivt at dei vil ta seg litt lengre tid med å ferdigstille spelet. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ahh. Da skjønner jeg Jeg kan ikke påstå jeg er noe sterk på det området. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er uansett gode nyheter at de utsetter lanseringen. Husk at lanseringen opprinnelig var planlagt våren 2011. Deretter ble 28. juni bekreftet som lanseringsdato. Denne ble senere flyttet til 8. september, og nå igjen til 13. oktober. Personlig kunne jeg tenkt meg en enda lenger utsettelse, og en slippdato litt før jul. Jeg tror de hadde tjent på det i det lange løp. Jeg var med i den lukkede betafasen og den offentlige betaen, og som flere sier så er det mye som gjenstår. Men utenom en overhaling på brukergrensesnittet og "by-vinduet" så er det meste snakk om balansering og justering. Det er et veldig godt utgangspunkt, men siden tilfeldighet er en mindre faktor denne gangen er god balanse veldig viktig. Jeg er spent på hvor mye som er gjort med betaen til 16. august! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå